رویا تیموریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نگاه سطحی به بازیگری مرگ آن را به دنبال دارد

یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: علاقمندان به بازیگری برای ورود سریع و مطرح شدن هزینه‌های گرافی را صرف گذراندن دوره‌های بازیگری می‌کنند و این نگاه سطحی به بازیگری مرگ آن را به دنبال دارد.

رویا تیموریان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: داشتن تحصیلات آکادمیک برای ورود به عرصه بازیگری لازم است زیرا بازیگری نیز مانند رشته‌های دیگر در جهان جنبه علمی دارد.  
 
وی ادامه داد: آکادمی جایی است که در آن فرد ضمن آشنایی با این حرفه، کوله پشتی از اندوخته‌های تئوری و عملی را با خود همراه می‌کند.  
 
بازیگر "شمس العماره" در خصوص ذاتی یا اکتسابی بودن بازیگری اظهار داشت: استعداد هم یکی از آیتم‌های بازیگری است اما زمانی معنا می‌یابد که علم بازیگری را هم آموخته باشید و در واقع استعداد و علم لازم و ملزوم یکدیگرند.  
 
وی در ادامه با اشاره به علاقمند بودن اکثریت جامعه به بازیگری افزود: قطع به یقین 80 درصد مردم ایران به این حرفه علاقه‌مندند و برای ورود سریع و مطرح شدن هزینه‌های گزافی را صرف گذراندن دوره‌های مختلف بازیگری می‌کنند و در پایان برخی از آن‌ها به دلیل ناموفق بودن دچار افسردگی می‌شوند و این نگاه سطحی به بازیگری مرگ آن را به دنبال دارد. 

تیموریان در پایان در خصوص نحوه ورود خود به عرضه بازیگری گفت: من کار خود را با تئاتر شروع کردم و پس از 10 سال سابقه تئاتر و در اوج مطرح شدن در صحنه، با سریال "رعنا" وارد قاب تلویزیون شدم.


انتهای پیام/ رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.