وزیر بهداشت در بازدید از بیمارستان شهریار:

خدمات درمانی در حاشیه شهر تهران در شأن مردم نیست

دکتر هاشمی با بیان اینکه شهریار و شهرهای اطراف آن بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد، گفت: متاسفانه امکانات درمانی بسیار کم است و ارائه خدمات در شأن مردم نیست.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر هاشمی وزیر بهداشت امروز ۲۰ دی در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های شهریار گفت: افتخار دارم که امروز شاهد بخشی از حاشیه تهران در منطقه شهریار باشم، باید توجه داشت با اینکه شهریار و شهرهای اطراف بیش از یک میلیون جمعیت دارند اما امکانات درمانی برای آن‌ها بسیار کم است. 

وی ادامه داد: طبیعی است که عدم دسترسی به خدمات پزشکی و درمانی مشکلات مضاعفی را برای مردم این منطقه به وجود آورده است، انتظار داشتم که شرایط از این بهتر باشد. در حال حاضر ساختمان بیمارستانی که در این منطقه وجود دارد، ساختمانی اداری بوده که با تغییر کاربری دارای ۱۲۰ تخت می‌باشد اما شرایط مطلوبی را برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ندارد، بنابراین باید وضعیت ارائه خدمات ارتقاء یابد. 

هاشمی تاکید کرد: بیمارستانی در حال ساخت است که به کمک خیرین بخشی از آن ساخته شده و برای ادامه باید منابع بیشتری در اختیار آن‌ها قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه شهریار بخشی از گسترش شهر تهران است، اظهار داشت: باید زیرساخت‌های اصلی ارائه بهداشت و درمان در این شهرستان ارتقاء پیدا کند ولی آنچه مسلم است این است که ارائه خدمات در شهریار و حاشیه شهر در شأن مردم نیست و باید ارتقاء پیدا کند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار