معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی:

نحوه ارائه خدمات در بخش سرپایی متحول خواهد شد

جهانگیری با اشاره به اینکه برای سال 94 کارشناسی تعرفه‌ها بویژه در بخش سرپایی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: به منظور تقویت خدمات، افزایش بهره وری و دسترسی بهتر مردم نحوه ارائه خدمات در بخش سرپایی متحول خواهد شد.

دکتر محمد جهانگیری معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه تعرفه‌های خدمات سرپایی برای سال آینده تغییراتی خواهد داشت؛ تصریح کرد: این امر برای افزایش بهره وری و تقویت خدمات خواهد بود که هنوز میزانی برای آن اعلام نشده اما همانطور که نحوه ارائه خدمت در بخش بستری متحول شد در خدمات سرپایی نیز تغییراتی خواهیم داشت.

وی همچنین به پیگیری عقد قرارداد بیمه‌های  تکمیلی با موسسات درمانی اشاره کرد و افزود:برای نخستین بار بیمه‌های تکمیلی با موسسات درمانی ما با بالاترین سقف به انعقاد قرارداد پرداختند و در اولین فرصت که پرونده‌ها تکمیل شود؛ پرداختها صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در این راستا اقدامات خوبی در سازمان نظام پزشکی و ستاد نظارت بر اجرای تعرفه‌های پزشکی انجام شده است؛ ادامه داد: چنانچه صورت‌حساب‌ها بصورت برخط ارائه شود؛پرداخت‌ها نیز برخط خواهد بود و کمتر از یک هفته این پرداختها انجام می‌گیرد که کمک شایانی را به تحول در حوزه موسسات خصوصی انجام می دهد.

به گفته وی موضوع تعهدات سازمان‌های بیمه گر پایه و تکمیلی در دستور کار قرار گرفته و نظارت بهینه بروی این موضوع انجام می‌شود؛ بطوری که مکاتباتی با مدیران عامل این سازمانها صورت گرفته تا نماینده تام الاختیار آنها در دبیرخانه سازمان نظام پزشکی مستقر و در جهت رفع مشکلات پرداخت‌ها به موسسات درمانی و همچنین پرداخت بهنگام به جامعه پزشکی اقدام شود.

 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار