مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران:

کتاب ارزش گذاری خدمات بدون اشکال نیست/تفاوت قیمت خدمات دو بخش معنی‌دار است

محسنی بندپی با اشاره به اینکه هتلینگ هنوز در بخش دولتی به قیمت واقعی نرسیده است، گفت: کتاب ارزش گذاری خدمات برای اولین بار مورد بازنگری قرار گرفته و قیمت‌ها نباید به گونه‌ای باشد که میزان پرداخت از جیب بیماران افزایش داشته باشد.

دکتر انوشیروان محسنی بند پی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اشاره به تفاوت قیمت خدمات در دو بخش دولتی و خصوصی اظهار داشت: چنانچه اصلاحات بر روی کتاب ارزش نسبی خدمات لحاظ شود می‌تواند مبنای تعرفه‌ای سال آینده قرار گیرد.

وی با اشاره به اعتراضاتی که به این کتاب از سوی انجمن‌ها وارد شده است؛ افزود: تدوین این کتاب با بررسی‌های کارشناسانه انجام شده که البته بدون اشکال نیست و اعتراضات تا حدی بررسی و شورایعالی بیمه با حضور همه مسئولان ذیربط کارهای لازم را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: خریدار خدمت سازمانهای بیمه گر هستند که هنوز مشخص نیست برای سال 94 منابع آنها چقدر رشد کرده که به تناسب آن رشد تعرفه‌ای نیز در دو بخش سرپایی و بستری لحاظ شود.

به گفته وی در نهایت مجموعه‌ای بیرون می‌آید که رضایت نسبی همه ذی‌نفعان را به همراه داشته باشد و در عمل مشخص خواهد شد چقدر بار مالی بر سازمان‌های بیمه گر تحمیل می‌کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.