لمپارد بی‌توجهی به باشگاه نیویورک سیتی را تکذیب کرد

انتقال قرضی فرانک لمپارد از نیویورک سیتی به منچستر سیتی و تمدید این انتقال قرضی با انتقادات فراوانی همراه شد اما هافبک انگلیسی اطمینان داد نسبت به باشگاه آمریکایی تعهد داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال: فرانک لمپارد تابستان گذشته با باشگاه نیویورک سیتی قرارداد همکاری امضاء کرد اما از آن زمان تاکنون هنوز برای تیم آمریکایی به میدان نرفته و در مقابل به عنوان بازیکن قرضی در خدمت منچستر سیتی است.

بازیهای لیگ حرفه‌ای آمریکا MLSاز 6 مارس آغاز می‌شود اما با توجه به هماهنگی صورت گرفته میان سران دو باشگاه، لمپارد تا پایان فصل 2015-2014 لیگ برتر انگلیس نزد منچستر سیتی باقی می‌ماند.

چند تن از سهامداران نیویورک سیتی به همراه تعداد زیادی از هواداران این تیم از تمدید  قرار داد قرضی لمپارد ناراضی هستند. آنان فکر می‌کنند لمپارد برای لیگ MLS ارزشی قایلذ نیست زیرا با توجه به تمدید یاد شده وی 13 بازی نخست نیویورک سیتی در رقابت‌های این فصل را از دست می‌دهد.

لمپارد انتقادات مطرح شده را نادرست دانسته و گفت: هیچ کاری بدون هماهنگی و توافق مسئولان نیویورک سیتی انجام ندادم.
شخصا برای ورود هرچه سریعتر به رقابت‌های MLSو پوشیدن پیراهن نیویورک سیتی لحظه شماری می‌کنم. دوست دارم از هیچ گونه برای موفقیت این تیم دریغ نکرده و سهمی در پیروزیهای آن داشته باشم. بی‌توجهی من به باشگاه نیویورک صحت ندارد.

***پیگیرینی در تلاش برای یافتن جانشین نگردد

مانوئل پیگیرینی امیدوار بود انتقال قرضی نگردو به والنسیا فقط یک سال بطول انجامد اما به نظر می‌رسد باشگاه اسپانیایی مالکیت قطعی او را خواستار است.

به این ترتیب سرمربی منچستر سیتی باید جانشین برای نگردو نزد سیتزن‌ها بیاید و ویلفرد بونی مهاجم گلزن سوانسی بهتریند گزینه برای این منظور است.

خبرهای رسیده از باشگاه سیتی نشان می‌دهد  انتقال قطعی بونی به این تیم طی چن روز آینده انجام شده و دستمزد هفتگی او 75 هزار پوند تعیین شده است.

پیگیرینی در این باره گفت: ترجیح می‌دهم تا قطعی نشدن انتقال بونی حرفی در این رابطه نزنم، فقط این را بگویم پس از رفتن نگردو همواره به دنبال یافتن جانشین مناسب برای او بودیم. در دسامبر تصمیم به جذب یک مهاجم جدید گرفتیم و باید منتظر بود و دید انتقال کدامیک در نهایت ممکن می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: لمپارد ، نیویورک ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.