جایگزین جرارد در تیم لیورپول انتخاب شد

برندن راجرز، سرمربی لیورپول تأکید دارد جوردن هندرسون باید در این تیم جایگزین استیون جرارد شده و بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، استیون جرارد، سال‌های طولانی کاپیتان و رهبر لیورپول در مسابقات مختلف بود، حالا با تصمیم انتقال وی به لس آنجلس گالکسی باید جایگزینی مناسب برای جرارد انتخاب شود.
 
برندن راجرز حتی در زمانی که کاپیتانی لیورپول بر عهده استون جرارد بود، جوردن هندرسون را به عنوان کاپیتان دوم تیم در مدت غیبت جرارد انتخاب کرده بوده حالا سرمربی قرمزها قصد دارد با رفتن استیون جرارد در ماه جولای، هندرسون را جایگزین او و کاپیتان اول تیم کند.
 
برندن راجرز در مورد او گفت: زمانی که هندرسون را به عنوان کاپیتان دوم تیم انتخاب کردم، به خوبی از عهده مسئولیتی که بر دوش او گذاشته بودم برآمد، پیشرفت خوبی داشته و مسئولیت‌پذیری خوبی از خود نشان داد. حالا با رفتن جرارد می‌توانید شاهد توانایی‌های هندرسون باشید، او با وجود 24 سال سن یک بازیکن خارق‌العاده و پرقدرت است، دلیل این که او را انتخاب کردم همین بود.
 
لیورپول با پیروزی یک بر صفر این هفته با 32 امتیاز در رتبه هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار گرفت.
 
*ملی‌پوش برزیلی آنفیلد را ترک می‌کند
 
لوکاس لیوا، هافبک و ملی‌پوش برزیلی لیورپول قصد دارد در ماه ژانویه آنفیلد را ترک کند. سران باشگاه لیورپول هم با رفتن او مخالفتی نداشته و قیمتی7 میلیون پوندی برای امضا رضایت‌نامه او تعیین کرده‌اند.
 
لوکاس لیوا در سال 2007 و تحت مربیگری رافا بنیتز به لیورپول آمده و بازیکن ثابت میدان بود اما مصدومیت فصل گذشته لیوا برای او گران تمام شد و رفته رفته از یاد برندن راجرز رفت.
 
لیورپول قصد ندارد به طور قرضی هافبک 28 ساله را راهی تیمی دیگر کند بلکه بر روی فروش قطعی وی برنامه‌ریزی کرده است.
 
خبرها حاکیست لوکاس این ماه به ایتالیا سفر می‌کند تا چند پیشنهاد دریافتی از سوی باشگاه‌های سری آ را مورد بررسی قرار دهد. اینتر میلان باشگاهی است که بیش از همه برای خرید لوکاس ابراز تمایل کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار