بازوبند کاپیتانی اینتر میامی در اختیار مسی

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، اعلام کرد که بازوبند کاپیتانی این تیم رسما در اختیار لیونل مسی قرار می‌گیرد.

لیونل مسی در روز‌های اخیر اولین بازی‌اش را برای تیم جدید خود اینترمیامی انجام داد.

مسی ستاره اصلی دیدار اینترمیامی با کروز آزول بود که در تورنمنت لیگز کاپ برگزار شد. درحالیکه بازی دو تیم تا پایان ۹۰ دقیقه با تساوی ۱-۱ ادامه داشت لئو مسی در وقت‌های اضافه از روی ضربه آزاد گلی استثنایی به ثمر رساند تا بار دیگر نشان دهد چرا باشگاه آمریکایی روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

مسی در دیدار مقابل کروز آزول به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد و همانطور که انتظار می‌رفت بلافاصله بعد از ورودش به میدان بازوبند کاپیتانی توسط بازیکنان در اختیار او قرار داده شد. اما این نشانه اهمیتی بود که بازیکنان اینترمیامی برای ستاره آرژانتینی قائل هستند و او هنوز رسما به عنوان کاپیتان اینترمیامی انتخاب نشده است.


تاتا مارتینو، سرمربی آرژانتینی این تیم، که خودش به تازگی و از ماه ژوئن این پست را عهده‌دار شده امروز رسما تایید کرد که به زودی بازوبند کاپیتانی اینترمیامی در اختیار لئو مسی قرار خواهد گرفت.

لئو مسی در حال حاضر با دو هم‌تیمی سابقش در بارسلونا یعنی سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا در اینترمیامی هم‌تیمی است. تاتا مارتینو هم سابقه مربی‌گری مسی را در بارسلونا دارد. او با اینترمیامی قراردادی دو سال و نیمه امضا کرده و البته از این گزینه برخوردار است که در سال ۲۰۲۶ قراردادش را یک فصل دیگر تمدید کند.

برچسب ها: مسی ، بازوبند ، کاپیتان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.