"بصیری" در همایش "بسیج و رسانه":

دنیای امروز دنیای جنگ رسانه است

رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: غرب و دشمنان ما دنبال جنگ سخت‌افزاری نیستند و تنها به دنبال جنگ نرم هستند، از همین رو تحریم‌ها را با ابزار رسانه طوری جلوه می‌دهند که به ما ضربه بزنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، "مسعود بصیری" رئیس سازمان بسیج رسانه در همایش "بسیج و رسانه" که در سالن کنفرانس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، اظهار داشت: به بهانه سالروز شهادت "غلامرضا رهبر" (خبرنگار شهید صدا و سیما در دوران دفاع مقدس) دور هم جمع شدیم و باید بدانیم در کنار هم از جبهه رسانه‌ای اسلام در برابر دشمنان دفاع می‌کنیم.   
 
وی تصریح کرد: هر کس که زیر چتر این انقلاب خدمت می‌کند، بسیجی است و حزب‌گرایی و جناح‌بندی‌ و نگاه‌های حزبی در بسیج جایی ندارد.   
 
رئیس سازمان بسیج رسانه افزود: دنیای امروز، دنیای جنگ رسانه است و غرب و دشمنان ما دنبال جنگ سخت‌افزاری نیستند و تنها به دنبال جنگ نرم هستند، از همین رو تحریم‌ها را با ابزار رسانه طوری جلوه می‌دهند که به ما ضربه بزنند.

وی خاطر نشان کرد: به همین جهت است که ما باید از حیطه رسانه عبور کرده و هنر آگاهی‌بخشی داشته باشیم تا بتوانیم نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.   

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار