"بصیری " در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه صدرخواجوی اصفهان:

شبکه‌های اجتماعی خارجی متعلق به سازمان‌های جاسوسی هستند/ این شبکه‌ها فیلتر و از نسخه‌های ایرانی استفاده شود

رییس سازمان بسیج رسانه گفت: امروز دشمن از طریق نفوذ در افکار عمومی و استحاله آن بدنبال راه نجاتی برای خود می‌گردد و رسانه‌های ما موظف به آگاهی بخشی و گوشزد کردن خطرات جنگ نرم دشمن هستند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛ "مسعود بصیری" رییس سازمان بسیج رسانه  که در نشست کرسی آزاد اندیشی فرصت‌ها و تهدیدهای شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: ما چاره‌ای جز مسدود کردن این شبکه‌ها نداریم چرا که در کمال تعجب در حال ارسال اطلاعات شخصی و اجتماعی خود به سرورهای آمریکایی و صهیونیستی هستیم و این بزرگترین آسیب را به داده‌های اطلاعاتی موجود بر روی تلفن‌های همراه وارد میکند. 
 
 
تاکید بر سبک زندگی ایرانی اسلامی
 
وی در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه "صدر خواجوی" اصفهان با تاکید بر تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی بوسیله اطلاعات و اخبار هدایت شده بر روی این شبکه‌ها تاکید کرد: ماموریت شبکه‌های اجتماعی خارجی که بر روی تلفن‌های همراه نصب می‌شود تحلیل شرایط کشور، جمع آوری اطلاعات و هدایت افکار عمومی به سمت و سوی خاص و طرح ریزی شده در اتاق‌های فکر "موساد" و "سیا" است ولی عده‌ای در داخل انشاالله نا‌آگاهانه این ماموریت را همراهی می‌کنند.
 
لزوم توجه به خطرات جنگ نرم
 
بصیری تصریح کرد: امروز دشمن از طریق نفوذ در افکار عمومی و استحاله آن بدنبال راه نجاتی برای خود می‌گردد و رسانه‌های ما موظف به آگاهی بخشی و گوشزد کردن خطرات جنگ نرم دشمن هستند.
 
وی ادامه داد: رسانه ها باید با هوشیاری از طرح مسایل پیش پا افتاده و بدون اولویت دوری کرده و افکارعمومی را به مسایل مهمتری مانند اقتصاد مقاومتی، افزایش تولید داخلی و دشمن شناسی سوق دهند.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار