افزایش صادرات

تلفن‌های همراه و تبلت‌های ایرانی در بازار جهانی

صادرات محصولات شرکت جی ال ایکس به کشورهای مختلف دنیا افزایش می‌یابد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباط همراه گویا اروند طراح و تولید کننده تبلت و تلفن‌های همراه GLX، در جلسه‌ای با حضور حمید سعیدی مدیر عامل شرکت جی ال ایکس و جواد سعیدی قائم مقام این شرکت با سرمایه گذاران تجاری از کشور عراق تفاهم نامه‌ای برای صادرات آخرین محصولات تولیدی این شرکت به کشور عراق امضا شد و به این ترتیب میزان صادرات به این کشور افزایش خواهد یافت. 

پس از پایان یافتن این جلسه و امضای قرارداد همکاری، حمید سعیدی خاطرنشان کرد: به دلیل استفاده از جدید‌ترین فناوری‌ها در محصولاتمان و قیمت تمام شده قابل قبول، خوشبختانه جایگاه خوبی را در بازارهای داخلی به‌دست آورده‌ایم و می‌توانیم در کشورهای دیگر به ویژه کشورهای آسیایی بازار خوبی داشته باشیم. 


سعیدی در رابطه با اهداف این شرکت ایرانی برای صادرات به کشورهای دیگر اظهار داشت: ما تاکنون با بسیاری از کشورهای آسیایی مانند ترکیه، آذربایجان، ارمنستان و ازبکستان قرارداد همکاری بسته‌ایم و همچنین به‌دلیل نزدیکی کارخانه به کشورهای عربی درصدد صادرات محصولات خود به کشورهای امارات، کویت، عمان و عراق هستیم. 


وی با تاکید بر لزوم صادرات عنوان‌کرد: صادرات موبایل‌های GLX به کشورهای عراق و یمن آغاز شده است و درصدد هستیم این محصولات را به کشور ایرلند هم صادر کنیم که این صادرات بزودی آغاز خواهد شد. 

مدیر عامل شرکت جی ال ایکس در خاتمه اظهار داشت: صادرات به غیر از ارز آوری زیاد برای کشور باعث اعتماد و خود باوری ما به محصولات وطنی می‌شود ، وی افزود : ما باید در زمینه محصولات هایتک و با تکنولوژی روز خودمان را باور کنیم ، همانطوریکه کشورهای دیگر در این زمینه ما را باور داشته و محصولات ما در آن کشور‌ها با استقبال چمشگیر مردم روبرو شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: صادرات ، تلفن ، همراه ، تبلت ، ایرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.