حالت پرواز تنها برای پرواز نیست!

حالت پرواز می‌تواند در شارژ کردن، صرفه‌جویی در شارژ و پنهان کاری کردن کمک بسیاری به شما بکند.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ برخی اوقات نام‌هایی برای برخی امکانات در نظر گرفته می‌شود که باعث می‌شود ما فکر کنیم تنها برای موردی که روی آن نام‌گذاری شده است، کاربرد دارد. برای مثال، حالت پرواز (Airplane mode) این گزینه تقریباً در تمامی گوشی‌های هوشمند استفاده شده است و در عمل تمامی سیگنال‌های ارتباطی دستگاه شما را غیرفعال می‌کند.

ارتباطات وای فای، بلوتوث و شبکه ارتباطی سیم کارت شما را به حالت تعلیق درمی‌آورد. این گزینه برای افرادی که در سفر هستند به هنگام پرواز بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل این که سیگنال‌های ارتباطی روی امواج ارتباطی هواپیما تأثیرگذار است.

اما این جا به دیگر کاربردهای آن خواهیم پرداخت. گاه زمانی پیش می‌آید که شما دستگاه خود را می‌خواهید از دسترس خارج کنید و راهی جز خاموش کردن آن نمی‌یابید، این گزینه می‌تواند در حین از دسترس خارج کردن گوشی شما، تمام کارایی‌های غیروابسته به ارتباطات را برای شما زنده نگه دارد یا پیش می‌آید زمانی در منطقه‌ای هستید که دستگاه شما آنتن ندارد، در این مواقع قطعه PF گوشی پیوسته به دنبال شبکه جستجو خواهد کرد و شارژ بیشتری نسبت به مواقعی که آنتن دارید، مصرف می‌کند، با فعال کردن این گزینه در این مواقع در مصرف شارژ خود صرفه‌جویی بسزایی کنید.

برای مورد آخر می‌توان برای کوتاه کردن زمان شارژ استفاده کرد، در حالت غیرفعال بودن ارتباطات گوشی شما با سرعت بسیار بیشتری شارژ خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار