حجت‌الاسلام "روحانی" مطرح کرد؛

پیگیری رهنمودهای رهبری درباره جنگ نرم

مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان گفت:با تأسی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درخصوص جنگ نرم دشمن، برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی خاصی هم درسرلوحه کار خود دارد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛ حجت‌الاسلام "روحانی" مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان در گفتگو با ماهنامه "صف" درخصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های عقیدتی سیاسی پایگاه برای کارکنان و خانواده‌های آنان، اظهار داشت: عقیدتی سیاسی این پایگاه همانند سایر عقیدتی سیاسی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌ها و اقدامات تعیین شده در راستای اهداف و مأموریت‌های سازمانی عقیدتی سیاسی ارتش را به صورت مرتب و دقیق انجام می‌دهد.
 
پیگیری رهنمودهای رهبری درباره جنگ نرم/باید 10 میلیون حافظ کل قرآن داشته باشیم

وی ادامه داد: علاوه بر آن، با تأسی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درخصوص جنگ نرم دشمن، برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی خاصی هم درسرلوحه کار خود دارد. این برنامه‌ها و فعالیت‌ها، با محوریت قرآن است و در این زمینه باتوجه به اینکه مطالبه مقام معظم رهبری این است که از جمعیت فعلی کشور، 10 میلیون حافظ کل قرآن داشته باشیم، برنامه حفظ قرآن برای کارکنان و خانواده‌های آنان مدنظر است.  
 
گسترده ترین پایگاه هوانیروز غرب آسیا

حجت‌الاسلام "روحانی"  تاکید کرد:  هرچه انسان با قرآن مأنوس‌تر باشد، بهتر می‌تواند با دشمن خود که هوای نفس است، مبارزه کند. برنامه‌های تلاوت، درک مفاهیم و تفسیر قرآن و حفظ حدیث نیز در راستای امور قرآنی است.   همچنین به مناسبت‌های مختلف مذهبی اعم از عزاداری‌ها و جشن‌ها نیز برنامه‌های مناسبی در جهت بصیرت‌افزایی کارکنان و خانواده‌های آنان توسط عقیدتی سیاسی اجرا می‌شود. اما از جمله اقدامات و برنامه‌های مهم انجام شده توسط عقیدتی سیاسی در این پایگاه که یکی از گسترده‌ترین و مهم‌ترین پایگاه‌های هوانیروز در کشورمان و حتی غرب آسیا بوده و افراد خاصی، یعنی بخشی از نخبه‌های ارتش در آن مشغول خدمت هستند.  برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس یکی از این برنامه ها بوده در همین راستا چند ی قبل، پس از بررسی‌های متعدد، 90 شهید پایگاه شناسایی و سپس با توجه به اینکه 45 شهید پایگاه، خانواده‌های آنان هنوز در شهر "اصفهان" ساکن هستند، یادواره 45 شهید پایگاه را برگزار کردیم.
 
افتتاح نمازخانه با حضور امیرپوردستان

مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: این یادواره در کوی سازمانی 220 دستگاه برگزار شد که بسیار گسترده بود و در رسانه‌ها، به خصوص صداوسیما انعکاس خوبی داشت. خلبانان و کارکنان فنی و پروازی پایگاه با شرکت در این جشنواره شور و حال خاصی پیدا کردند و مطمئنا در ادامه راه آن شهدا ودفاع از دین و وطن خود راسخ‌تر شدند. همچنین عقیدتی سیاسی این پایگاه، اقدام به احداث یک نمازخانه بسیار مناسب و جدید برای کارکنان پایگاه کرده که در سال گذشته با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش امیرسرتیپ پوردستان افتتاح شد و درحال حاضر نیز، درحال احداث یک مسجد در کوی سازمانی پایگاه هستیم که ان‌شاءالله به زودی افتتاح خواهد شد.  

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار