اولین حاشیه سی و سومین جشنواره تئاتر فجر؛

عوامل اجرایی تئاتر فجر از صف خارج شدند

برخورد نادرست روابط عمومی تئاترفجر برای ارائه بلیت های نمایش به خبرنگاران در نوع خود جالب بود که بارها اعلام کردند خارج صف نرويد اما مثل اینکه این خود عوامل جشنواره بودند که از صف بی عدالتی خارج شدند.

به گزارش خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ سي و سومين جشنواره تئاتر فجر از امروز کار خود را آغاز خواهد کرد این اتفاق در حالی است که از روز گذشته حاشيه هاي اين جشنواره بين المللي شروع شد.

بنابراين گزارش از صبح ديروز قرار بود بليت ها و کارت جشنواره خبرنگاران داده شود و از صبح خبرنگاران برای دریافت کارتهای خود به مرکز هنرهاي نمايشي رفتند اما مدير روابط عمومي مرکز به يکباره اعلام کرد اکنون نام نويسي مي کنيم و ساعت 16 بليت ها را توزيع مي کنيم. همه ي خبرنگاراني که از صبح زود آمده بودند دست خالی مجبور به بازگشت شدند تا مجدد ساعت 16 برای دریافت کارت به این مرکز بیایند.

برای برخی از خبرنگاران نیز پیامکی ارسال شد با این مضمون که برای دریافت بلیت نمایش ساعت 16 در مرکز حاضر شوند اما بعد از حضور، خبرنگاران متوجه می شوند برخی از کارت ها با نام نویسی قبلی به برخی دیگر از رسانه داده شده است.

در ساعت مقرر طبق روال همیشگی خبرنگاران براي دريافت بليت هاي جشنواره آمده بودند اما ناهماهنگي روابط عمومي جشنواره براي دادن بليت ها همجنان ادامه داشت و صفی طولانی براي گرفتن بليط شاهد بودیم که هرجه مي گذشت اين شلوغي افزایش پیدا می کرد جراکه خبرنگاران مجبور بودند ساعت ها منتظر بمانند تا نامشان خوانده شود و به کساني که ته صف بودن ديگر بليت نمايشهايي را که ميخواستند، نرسيد، به قول معروف ته ديگش رسيد.

متاسفانه با اين همه انتظاري که خبرنگاران کشيده بودند برخورد نادرست کارمندان روابط عمومي مرکز هنرهاي نمايشي در نوع خود جالب بود به طوري که بارها بر سر خبرنگاران فرياد مي زدند که خارج صف نرويد اما مثل اینکه این خود عوامل جشنواره بودند که با برنامه ریزی نامناسب و نحوه نادرست ارائه بلیت به خبرنگاران خارج از صف عمل کردند.

به طور حتم برخورد و رفتارهاي اين گونه براي ارائه بليت در شان خبرنگار نيست اما اين موضوع هر سال در جشنواره تئاتر فجر حاشيه ساز بوده و هنوز هم ادامه دارد.

اميدواريم در طول برگزاري سي و سومين جشنواره بين المللي تئاتر فجر اين رفتارها و برخورهاي نادرست با خبرنگاران صورت نگيرد و شاهد ساماندهي در روابط عمومي و دبيرخانه جشنواره باشيم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار