کارگردان نمایش «مروارید»:

جشنواره تئاتر فجر تاکنون با نظمی خاص پیش رفته است

سروش طاهری گفت: چنانچه از پوستر جشنواره بگذریم خوشبختانه تاکنون جشنواره با نظمی خاص پیش رفته است.

سروش طاهری کارگردان نمایش «مروارید» در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: مروارید نمایش‌نامه‌ای است که قطب‌الدین صادقی آن را برای پایان نامه مننوشته و تاکنون نه خودش و نه هیچ کس دیگری این نمایش را اجرا نکرده در واقع این اثر اولین اجرایی است که من از این نمایش نامه دارم.
 
وی ادامه داد: نمایش با موضوعی تاریخی، نوعی تراژدی جذاب به حساب می‌آید، البته تنها به بحث تاریخی آن پرداخته نشده و مدرنیسم هم در آن وجود دارد.   
 
طاهری تصریح کرد: طراحی صحنه در نمایش نمادگرایانه است و من در فضای نمایش از رنگ‌های سفید، مشکی و قرمز استفاده کردم؛ این رنگ‌ها نماد گروه تکفیری داعش است و نمایش را به سمت داعش بردیم تا خون و خونریزی را محکوم کنیم.   
 
وی افزود: مانلی حسین‌پور، سید علی موسویان، پیام میرمصطفی، کیانوش جواد الاسلامی، فرشته رضایی از بازیگران این نمایش هستند و البته خودم هم نیز نقشی را ایفا می‌کنم.   
 
طاهری در خصوص  پیش‌بینی‌ خود از جایگاه نمایشش در جشنواره فجر بیان کرد: پیش‌بینی من برای کارم بستگی به رقبا و تیم داوری دارد، من در جشنواره‌های مختلفی شرکت کردم و حضور در جشنواره را بلدم. هم چنین سعی کردم کار تراژدی جذابی را به اجرا ببرم.   
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: چنانچه از پوستر جشنواره بگذریم خوشبختانه تاکنون جشنواره با نظمی خاص پیش رفته است.  


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار