صحبت های ورزشکاران پس از دیدار با مقام معظم رهبری

ورزشکاران و مدال آوران مسابقات آسیایی و پارا آسیایی صبح امروز با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

صحبت های ورزشکاران پس از دیدار با مقام معظم رهبریبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ورزشکاران و مدال آوران مسابقات آسیایی و پارا آسیایی صبح امروز با مقام معظم رهبری دیدار و گفتگو کردند.

حدادی: از دیدار با مقام معظم رهبری خوشحالم

احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک کشورمان در خصوص احساسش از دیدار با مقام معظم رهبری گفت: از اینکه توانستم با مقام معظم رهبری دیداری داشته باشم بسیار خوشحال هستم.

وی در ادامه افزود: من یک بار در قهرمانی المپیک می‌توانستم با ایشان دیداری داشته باشم اما این دیدار قسمت من نشد و میسر نگردید.

حدادی گفت: نگاه معظم له به ورزش همگانی بود.

حسنی‌پور: حرف‌های معظم‌له دلنشین بود

سعید حسنی پور قهرمان کاراته کشورمان نیز گفت: از اینکه با معظم له دیدار کردم خوشحال هستم و امیدوارم بتوانیم بار دیگر وی دیدار داشته باشیم.

وی ادامه داد: حرفهای وی دلنشین بود و به دلم نشست.

حسنی‌پور بیان کرد: اینکه مقام معظم رهبری فرمودند شما با قهرمانی چشم دشمنان را کور کردید باعث غرور و مباهات من گردید و بیشتر به دلم نشست، در واقع حرف‌های ایشان دلنشین بود.

قائمی: ما ورزشکاران به فرمایشات رهبری عمل می‌کنیم

فرهاد قائمی والیبالیست کشورمان در خصوص احساسش نسبت به دیدار با مقام معظم رهبری گفت: در واقع شور و هیجان خاصی حکم‌فرما بود و شما می‌دیدید که نشاط درچهره ورزشکاران موج می‌زد.

وی در ادامه افزود: در واقع فرمایشات ایشان باعث امیدواری من و همه ورزشکاران شد.

قائمی خاطرنشان کرد: ما ورزشکاران ملزم به اجرای دقیق فرمایشات معظم له هستیم زیرا عمل به دستورات ایشان باعث ترقی ورزشکاران می‌شود و بطور قطع عمل به دستورات رهبری را سرلوحه کار قرار می‌دهیم و فرمایشات معظم له را اجرا و عملی خواهیم کرد.

لادور: دیدار با رهبری موجب پیشرفت ورزش حرفه‌ای است

لادور نایب قهرمان بوکس پس از دیدار با مقام معظم رهبری گفت: از دیدار با وی خرسند شدم، زیرا دیدار با معظم له می‌تواند در پیشرفت و ترقی ورزش حرفه ای موثر باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم باز هم با معظم له دیدار داشته باشیم زیرا به همه ورزشکاران امید و روحیه می‌دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار