ابوالحسنی، عضو هیات رئیسه فدراسیون كاراته شد

در حكمی از سوی علیرضا سمندر، رئیس فدراسیون كاراته، دكتر محمد ابوالحسنی به عنوان عضو هیات رئیسه این فدراسیون منصوب شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در متن حكم ابوالحسنی آمده است:
جناب  ابوالحسنی
فرصت خدمتگذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نعمتی است كه قدرش گران است، زمانش اندك و مسئولیتش بسیار، بر همین اساس و در عمل به آیه شریفه "و امرهم شوری بینهم" و نظر به تجارب و تخصص جنابعالی را به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون كاراته منصوب می كنم تا از تجارب حضرتعالی در ثمربخش تر كردن دوران خدمتگذاری به جامعه ورزش كشور بهره مند شویم.
باشد كه در سایه لطف حضرت حق موفق و سربلند باشید.
علیرضا سمندر
رئیس فدراسیون

در همین ارتباط ابوالحسنی به سایت فدراسیون كاراته گفت: از سال 58 كاراته را آغاز و از سال 70 به عنوان مدیر ورزشی این رشته در سپاه و بسیج فعالیت كردم. 7 سال هم رئیس هیات كاراته استان قم بودم.

وی افزود: مدیریت تیم های فجر و مقاومت سپاه بر عهده من بود كه سالیان متمادی این 2 تیم قهرمان كشور بودند و اكثریت قریب به اتفاق قهرمانان كاراته ایران دوره هایی را در این تیمها مسابقه دادند.

ابوالحسنی با اشاره به حضور تیم مقاومت در لیگ آینده سازان و نیز در لیگ بانوان، گفت: مسابقات قهرمانی كشور، المپیاد ورزشی، لیگ كاراته بسیج و مسابقه جایزه بزرگ هر ساله به عنوان برنامه بسیج برگزار می شود.

وی گفت: رئیس هیات كاراته سپاه هستم و امسال هم مسابقات قهرمانی سپاه را برگزار كردیم. در مسابقات نیروهای مسلح تیم سپاه مقام اولی و تیم سربازها به عنوان سومی دست یافتند.

ابوالحسنی در مورد حضورش در هیات رئیسه فدراسیون كاراته گفت: در زمان روسای قبلی با فدراسیون همكاری داشتم، مدتی به عنوان مشاور در خدمت سمندر بودم و مدتی هم عضو هیات ریسه فدراسیون بودم و امروز هم برای بار دوم برای این سمت انتخاب شدم.

وی گفت: در جلسه با سمندر در مورد تعاملات 2 جانبه بین فدراسیون و سپاه بحث و گفت وگو شد و مقرر گردید از این پس مسابقات بسیج در تقویم فدراسیون گنجانده شود. ضمن اینكه دوره های مربیگری و داوری هم با همكاری فدراسیون برگزار گردد.

ابوالحسنی ادامه داد: ایفای نقش در برنامه های فرهنگی فدراسیون و نیز همكاری در زمینه برگزاری مسابقات از مهمترین موضوعات مورد بحث با رئیس فدراسیون كاراته بود.

وی در مورد انتصابش در هیات رئیسه فدراسیون كاراته گفت: سیاست گذاری در مورد اهداف فدراسیون و تصمیم گیری های اصلی و اساسی از وظایف هیات رئیسه به شمار می رود و اگر وظیفه ای به من محول شود برای انجام آن كوشش می كنم.

ابوالحسنی در خصوص وضعیت كاراته ایران گفت: به نظر من كاراته ایران می تواند با توجه به پتانسیل بالایی كه دارد عملكردی بهتر داشته باشد و با برطرف شدن حواشی كوچك كه تاثیر مستقیمی بر بحث فنی دارد مسیر پیشرفت را طی كند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار