فاطیما بهارمست:

تکیه‌‌کلام‌های قباد را بارها از دهان مردم شنیده‌ام

بازیگر سریال آخرین بازی گفت: "آخرین بازی" برای سن و گروهی که با آن کار کردم سرشار از خاطره بود، شوق و عشق به کار در همه دیده می‌شد.

فاطیما بهارمست بازیگر جوان سریال "آخرین بازی" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: روز اولی که با من تماس گرفتند و این نقش که کاراکتر خواهر کوچک قباد است به من پیشنهاد می‌کردند، من از آن استقبال کردم چون برایم جذاب بود و اگر این نقش به من پیشنهاد نمی‌شد در این سریال بازی نمی‌کردم.

وی افزود: آقای سهیلی‌زاده در کار خیلی حرفه‌ای و البته عزیز و محترم هستند، ما 8 ماه است که باهم کار می‌کنیم و همه روزهای کار با آقای سهیلی زاده و گروه، پر از خاطرات خوب بود. چون هم با شوق و عشق باهم کار می‌کردند و هیچ اتفاقی موجب دلخوری یا دلزده شدن کسی نمی‌شد و در فضای صمیمانه‌ای که ایجاد شده بود همگی دل به کار داده بودیم. 

وی درخصوص نقش قباد گفت: مانی نوری فوق‌العاده با استعداد و باهوش است، کار کردن با او اصلا سخت نیست و آنقدر کارش را بلد است که در این نقش آفرینی با شخصیت اصلی خودش خیلی فاصله گرفته است. مانی نوری همان چیزی که در فیلمنامه از او خواسته شده بود را اجرا می‌کند. 

وی در ادامه بیان کرد: مانی نوری روی کار نقش مقابلش هم تأثیر مثبت می‌گذارد، چون او آرام و عاقل است و آنقدر نقش قباد را قابل فهم و باورپذیر ایفا می‌کند که مردم هم از او تأثیر گرفته‌اند، من تکیه کلام‌های قباد را بارها از دهان مردم شنیده‌ام. 

بهارمست همچنین عنوان کرد: برخلاف چیزی که گفته شد، "آخرین بازی" سری دوم "سه، پنج، دو" نیست و ربطی به آن ندارد بلکه تنها نقطه مشترک آن‌ها حضور آقای امیرحسین رستمی در نقش سیاوش رستمی است، البته شخصیت وی در سریال جدید متفاوت بوده و حتی کارگردان و تهیه کننده مجموعه تأکید داشتند که این مجموعه ادامه سه پنج دو معرفی نشود. 

بازیگر "آخرین بازی" درخصوص وضعیت استقبال مخاطب از مجموعه گفت: بطور مسلم این سریال از سه، پنج، دو موفق‌تر خواهد شد. چنانکه موفقیت سریال "پژمان" را که آن هم راجع به فوتبال بود دیدیم.  
وی با اشاره به حضور برخی پیشکسوتان و اسطوره‌های فوتبال در مجموعه گفت: بجز آقای پروین بقیه پیشکسوتان در مصاحبه‌های ابتدای سریال آورده شده‌اند. به نظرم حضور این افراد موثر خواهد بود و پرداخت قصه که در مورد حواشی و پشت پرده فوتبال است با کمک برخی از این بازیکنان قدیمی و اسطوره‌های فوتبال ایران نمایش داده می‌شود و همین موضوع که با استناد به صحبت‌ها و نظرات این عزیران است باعث می‌شود بعدها کسی نتواند ما را مورد بازخواست قرار دهد بگوید حرفی زده‌ایم درست نبوده است. 

بهارمست خاطر نشان کرد: ما سعی داریم بیشترین تأثیرگذاری را داشته باشیم و رسالت همین تأثیرگذاری بر مردم است ما اگر یک درصد هم موثر بوده باشیم کار خود را کرده‌ایم. 

انتهای پیام/ رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار