مشهد قهرمان مسابقات سنگ نوردی جام فجر شد

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی از قهرمانی مشهد در مسابقات سنگ نوردی جام فجر خبر داد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حسین امانی با اعلام این خبر گفت: تیم های مشهد، نیشابور و درگز به ترتیب با 600 و 440 و 120 امتیاز عناوین اول تا سوم تیمی مسابقات را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه این رقابت ها در دورشته و شش بخش برگزار شده بود گفت: در رشته سرطناب آقایان ودر رده سنی آزاد، سجاد مستجاب الدعوه از مشهد و ایمان کمالی و مجید دارابی هر دو از نیشابور به مقام اول تا سوم دست یافتند.

وی افزود: این رشته در رده نونهالان در دو گروه برگزار شد که در گروه 7 الی 10 سال پسران امین سعادتمند و یونس خورشیدی از مشهد و آرین قره زاده از درگز حائز رتبه های برتر شدند. همچنین در گروه 11 تا 13 سال پسران محمد گلابی از بجنورد، محمد یوسفی از نیشابور و سیدرضاتقی پور از مشهد اول تا سوم شدند.

 امانی از فاطمه رضائیان و زهرا نظری از مشهد به عنوان نفرات اول و دوم و دلارا نوشین و مریم فهیم به عنوان سوم مشترک رشته سرطناب نونهالان دختر یاد کرد.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی ادامه داد: مسابقات رشته بولدرینگ تنها در رده سنی آزاد بالای 15 سال برگزار شد که در بخش بانوان، فاطمه مقدادی، نازنین بدرخانی و زهرا داوری از نیشابور، مشهد و بجنورد بر سکوهای اول تا سوم ایستادند. امانی خاطرنشان کرد: در بخش مردان نیز حمیدرضا توزنده جانی و علی همتی از نیشابور اول و سوم شدند و مقام دوم به سید رسول مکتبیان از بجنورد رسید.

وی با توضیح اینکه تیم بجنورد به عنوان تیم مهمان در این رقابت ها حاضر شده بود کسب 180 امتیاز توسط این تیم را مورد توجه قرار داد و گفت: در رده بندی تیم های شهرستان های استان تیم درگز به عنوان تیم سوم معرفی شده است.

در این مسابقات 91 ورزشکار در دو بخش سرطناب و بولدرینگ با حضور تیم هایی از شهرستانهای مشهد، تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار، درگز و بجنورد در رده سنی نونهالان و آزاد 2 و 3 بهمن در سالن 9 دی تربت حیدریه با هم به رقابت پرداختند. در این رقابتها ده داور مرد و زن از شهرهای مشهد، نیشابور و درگز قضاوت این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار