قره‌سید رومیایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جمع‌بندی تحقیق و تفحص از سازمان زندان‌ها به جلسه بعد موکول شد

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از حضور رئیس سازمان زندان‌ها در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون سوالات خود را با هدف تحقیق و تفحص از سازمان زندان‌ها بیان کردند.

جمع‌بندی تحقیق و تفحص از سازمان زندان‌ها به جلسه بعد موکول شد"میرهادی قره‌سید رومیایی" سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از حضور رئیس سازمان زندان‌ها و هیئت همراهش در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: تعدادی از اعضای کمیسیون نسبت به تحقیق و تفحص از سازمان زندان‌ها سوالات خود را مطرح کردند.  
 
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو تصریح کرد: به دلیل برگزاری جلسه مشترک کمیسیون حقوقی و قضایی با کمیسیون فرهنگی مجلس، در بررسی  تحقیق و تفحص از زندان‌ها به جمع بندی کلی نرسیدیم و این موضوع به جلسات بعد موکول شد.  
 
وی در تشریح جلسه مشترک کمیسیون حقوقی و قضایی با کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: این جلسه مشترک با هدف رفع ایرادات شورای نگهبان نسبت به طرح آمران به معروف و ناهیان از منکر برگزار شد.  
 
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خاطرنشان کرد: ایرادات طرح آمران به معروف و ناهیان از منکر در این جلسه برطرف شد و نتیجه آن در صحن مجلس قرائت خواهد شد.

انتهای مجلس/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار