بازیگر فیلم «تگرگ و آفتاب» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قصه «تگرگ و آفتاب» با تمام فیلم‌های دفاع مقدسی فرق دارد

کسرا عزیزا گفت: قصه «تگرگ و آفتاب» با همه‌ی فیلم‌های دفاع مقدسی فرق دارد و همین امر باعث می‌شود مخاطب قصه را دنبال کند و از دیدن آن خسته نشود.

«کسرا عزیزا» بازیگر فیلم «تگرگ و آفتاب» در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: قصه این فیلم با تمام فیلم‌هایی که تاکنون از دفاع مقدس دیده شده، فرق دارد و همین امر باعث می‌شود مخاطب قصه را دنبال کند و از دیدن آن خسته نشود.

این بازیگر در خصوص اینکه «تگرگ و آفتاب» اولین تجربه‌ی او در عرصه ی بازیگری است، بیان کرد:  چون در خانواده‌ای هنرمند بزرگ شدم و با فضای هنری غریبه نیستم، با آگاهی، حس خوب و بدون ترس بازی کردم.

وی در خصوص همبازی شدن با «جواد عزتی» بیان کرد: جواد عزتی مثل یک برادر بزرگتر کنار من بود و حمایت‌های لازم را قبل از بازی به بهترین نحو انجام می‌داد. برای او فرق نداشت که این اولین کار حرفه‌ای من است.

عزیزا عنوان کرد: امیدوارم فیلم با بازخورد خوبی از سوی مخاطبان روبرو شود،‌ چون تمام تلاش‌ ما این بود که فیلم خوبی را برای مردم بسازیم.

وی افزود: جدا از جشنواره و جایزه‌ها باید به این موضوع فکر کنیم که کار خوب تولید شود تا مردم از آن لذت برده و زمانی که پا به سینما می‌گذارند، از دنیای خود جدا شده و فضا و دنیای دیگری را تجربه کنند.

این بازیگر در مورد اینکه فیلم «تگرگ و آفتاب» در کدام بخش مدعی است، اظهار داشت: چون تازه وارد سینما شده‌ام و فیلم را کامل ندیدم، شاید صلاحیت نظر دادن در مواردی را نداشته باشم،‌ ولی‌آقای کریمی از شعور کارگردانی بالایی برخوردار است و در این فیلم قدرت کارگردانی به خوبی مشاهده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر بازیگران جوان به جمله "به آن چیزی که فکر می‌کنید می‌رسید" ایمان داشته باشند و لحظه‌ای  در مورد آن تردید نکنند به طور قطع به هدفشان خواهند رسید.

انتهای پیام/ رض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار