آخرین وضعیت سلامتی عبدی، کشاورز،‌ داوودنژاد و امیرسلیمانی از زبان خودشان

پس از خبرهای هفته‌های گذشته از بیماری هنرمندان کشورمان به سراغ آن‌ها رفتیم تا جویای حالشان شویم.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در هفته‌های گذشته شاهد بیماری تعدادی از هنرمندان سینما و تلویزیون بودیم که این اخبار مخاطبان و طرفداران این بازیگران را نگران کرده بود. ما هم تصمیم گرفتیم با جویا شدن احوال این بازیگران سبب رفع نگرانی هوادارانشان شویم.
 
* وضعیت کلیه‌هایم بهتر است
 
اکبر عبدی بازیگر با سابقه‌ی سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت جسمی‌اش گفت: خدا را شکر حال جسمی و روحی‌ام بهتر است و کلیه‌هایم کمتر اذیتم می‌کنند.
 
وی در ادامه افزود: هوادارانم نگرانم نباشند، زیرا وضعیتم نسبت به قبل خیلی بهتر شده است و از همه‌ی آن‌ها تشکر می‌کنم.
 
* رضا داوود نژاد: به احتمال زیاد این هفته از بیمارستان مرخص می‌شوم
 
رضا داوود نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون نیز که چند هفته‌ی پیش مجددا کبد خود را پیوند زد، در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص وضعیت درمانش گفت: حالم خیلی بهتر از روزهای گذشته است و روند بهبودی‌ام رشد خوبی داشته است.
 
وی در ادامه افزود: تاریخ دقیق ترخصیم مشخص نیست اما به احتمال زیاد در یکی از روزهای هفته‌ی جاری از بیمارستان مرخص خواهم شد.

آخرین وضعیت سلامتی عبدی، کشاورز،‌ داوودنژاد و امیرسلیمانی از زبان خودشان
 
داوود نژاد در پایان اظهار داشت: دست تک تک مردم ایران را می‌بوسم که با دعاهای خود سبب بهتر شدن احوالم شدند.
 
* محمدعلی کشاورز: فقط می‌توانم سپاسگذار مردم باشم
 
محمدعلی کشاورز، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که در هفته‌ی گذشته از وی تجلیل به عمل آمد، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: حدود سه سال است که دچار مشکلات ریوی و تنفسی شده‌ام و وضعیت جسمی‌ام نسبت به روزهای قبل تغییر چندانی نداشته است.

آخرین وضعیت سلامتی عبدی، کشاورز،‌ داوودنژاد و امیرسلیمانی از زبان خودشان
 
وی در خصوص تجلیلی که از وی در فرهنگسرای ارسباران به عمل‌‌ آمد، اظهار داشت: فکر می‌کنم که تجلیل از پیشکسوتان نوبتی شده و هیچ نظری در خصوص زمان این قدردانی ندارم و خوشحالم که پس از این همه سال تلاش یادی از من شد.
 
این بازیگر در پایان عنوان کرد: من عاشقانه مردم با محبت ایران را دوست دارم و فقط می‌توانم در مقابل محبت‌هایشان از آن‌ها سپاسگذاری کنم. ان شاالله که همیشه زنده و پاینده باشند.
 
* سپند امیر سلیمانی: من و خواهرم همیشه قدردان دعای خیر مردم هستیم
 
سپند امیر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون که طی روزهای گذشته به دلیل بیماری ریوی در بیمارستان بستری شده بود، در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت جسمی‌اش گفت: خدا را شکر با دعاهای خیر مردم حالم خوب است و چند روزی است که از بیمارستان مرخص شده‌ام. کمند نیز دیسک کمر کوچکی داشت که به لطف خدا برطرف شد.

آخرین وضعیت سلامتی عبدی، کشاورز،‌ داوودنژاد و امیرسلیمانی از زبان خودشان
 
وی ادامه داد: از مردم عزیز که دعاهای خیرشان سبب سرحال شدن دوباره من است، تشکر می‌کنم و از خداوند بهبودی تمام بیماران را می‌خواهم.
 
این بازیگر پیرامون آخرین وضعیت سریال «اتاق عمل» مهران مدیری خاطرنشان کرد: تا به امروز هیچ خبر جدیدی از روند تولید این سریال ندارم و نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی برای آن بیفتد.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.