اخبار باشگاه استقلال

برنامه جدید قلعه نویی/جاسم کرار واسطه جذب می شود؟

اعضای تیم استقلال ناچار به بازی در تاریخ اعلام شده توسط مسئولان هستند واین در حالی است که قلعه نویی بارها به این مسئله اعتراض کرده است.

برنامه جدید قلعه نویی/جاسم کرار واسطه جذب می شود؟به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفتنی است قلعه نویی در نظر دارد شرایط را برای تیمش تغییر دهدو یکی از بازیکنان امید استقلال به نام حسینی در این پست در تمرینات خوب جواب داده و قرار است در لیگ هم عصای دست استقلال شود اما هر چه که هست امیرحسین صادقی نیمکت نشین می‌شود و در نیم‌فصل دوم بازوبند کاپیتانی بر بازوی رضا عنایتی بسته می‌شود.

این موضوع قطعا با مخالفت و اعتراض صادقی روبرو می شود اما قلعه نویی تصمیم دارد این وضعیت را در تیمش حاکم کند.

البته سرمربی استقلال از نفرت دیگر نیز در خط دفاعی بهره گرفته است تا اوضاع آنها رانیز مورد بررسی قرار دهد خرسندنیایی که تصور می‌شد در ابتدای فصل از لیست استقلال خارج شود اما آلترناتیو دو مدافع مصدوم شد. هرچند که از این جایگزینی امیر قلعه‌نویی راضی نبود. چند هفته‌ای گذشت و سرانجام در یک بازی آقای مربی تلافی پنهان کاری صادقی را با یک دعوا در آورد. هفت هفته گذشت و صادقی با بازوبند کاپیتانی برگشت اما آقای کاپیتان در نیم‌فصل اول کلکسیونی از اشتباهات بود. کادر فنی از صادقی ناراضی بود و این نارضایتی تا حد از لیست بیرون گذاشتن صادقی پیش رفت! امیرحسین صادقی دیگر جایگاهی در استقلال نداشت و حتی قلعه‌نویی به صراحت اعلام کرد به او بازی نخواهد داد.

این در حالی است که در پست دفاع وسط امید قلعه نویی به بیک زاده بود که وی نیز مصدوم است و زمان آمادگی اش مشخص نیست.

**آبی ها بجای المپیک در هتل هما!

اعضای تیم استقلال ناچار به بازی در تاریخ اعلام شده توسط مسئولان هستند واین در حالی است که قلعه نویی بارها به این مسئله اعتراض کرده است.

اعضای تیم استقلال در حالی بازی‌ها را در نیم فصل دوم آغاز میکنند که راضی به حضور در این دیدار نیستند و بارها به این مسئله اشاره کردند اما استقلال باید در تاریخ اعلام شده مقابل حریف به میدان برود.

گفتنی است استقلالی‌ها برخلاف نیم فصل اول قرار است اردوی خود را در هتل دیگری برگزار کنندو در المپیک اقامت ندارند.

اعلام شده است که مشکلات مالی استقلالی‌ها زیاد است و اعضای این تیم در تلاش هستند تا این مسائل و مشکلات را حل و فصل کنند اما این در حالی است که مشکلات استقلال در این مورد ادامه دار است زیرا مشکلات مالی در تمام مسائل برای اعضای این تیم ایجاد مشکل می کند و حتی هتل محل اقامت نیز در این مورد استثنا نیست و اعتراض نیز فایده ای ندارد زیرا این مشکلات باید حل و فصل شود و به زمان نیاز است.

دیدار این 2 تیم از ساعت 16:55 روزجمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

شایان ذکر است اعضای تیم استقلال قرار است پس از تمرین چهارشنبه بازیکنان تیم را که قرار است در بازی با سپاهان استقلال را همراهی کنند معرفی کنند زیرا قلعه نویی برای اولین بازی که لیگ شروع شده است شناخت زیادی از نفرات و میزان آمادگی شان ندارد و این موضوع اوضاع را برای وی و تیمش تغییر می دهد.

**بازیکن پس فرستاده مورد نظر استقلال/جاسم کرار واسطه جذب می شود؟

با اینکه مسئولان تیم رقیب استقلال از جذب بازیکن عراقی ضرغام اسماعیل پشیمان شدند اما در حال حاضر استقلال به دنبال این بازیکن است.

با وجود اینکه حمید درخشان حالا پشیمان شده و اگر بتواند ضرغام اسماعیل را جذب پرسپولیس می کند، اما این بازیکن مورد توجه کادر فنی استقلال هم قرار گرفته است. استقلالی ها از طریق جاسم کرار به دنبال جذب این بازیکن جوان هستند.

اعلام شده است که صحبت‌های نهایی در خصوص جذب این بازیکن پس از بازگشت افشارزاده انجام شده است و قرار شده مذاکرات بصورت جدی آغاز شود و این بازیکن جذب تیم استقلال شود و دومین عراقی این تیم باشد.

دفاع چپ تیم ملی فوتبال عراق که تا یکی دو هفته قبل پرسپولیسی ها با اکراه در مورد او صحبت می کردند، حالا مشتریان دست به نقدی در فوتبال ایران پیدا کرده است. ضرغام اسماعیل پس از آنکه بازی درخشانی مقابل تیم ملی ایران انجام داد، نه تنها پرسپولیسی ها را از عدم جذب خود پشیمان کرد، بلکه حالا مشتریان دیگری هم از فوتبال ایران دارد.

این در حالی است که عنوان شده حضور موفق وی در ترکیب عراق مقابل ایران در نظر استقلالی‌ها تاثیر زیادی داشته و قرار است که کرار در این مورد با این بازیکن وارد مذاکره شده و استقلالی‌ها را همراهی کند.

البته اگر استقلالی‌ها بتوانند در مورد شرایط جذب این بازیکن به توافق برسند و بازیکن عراقی مانند کرار حواشی زیادی نداشته باشد!

**جلسه مهم تاج و افشارزاده/فدراسیون با آبی ها همکاری نمی کند!

اعضای تیم استقلال با مشکلات مالی روبرو هستند و در این خصوص به فدراسیون رو انداختند اما مسئولان کمکی به این تیم نمی کنند.

مسئولان باشگاه استقلال براي تهيه پول هتل قبل از بازي با سپاهان هم دچار مشكل هستند.

باشگاه استقلال اين روزها به شدت با مشكلات مالي دست و پنجه نرم مي كند و مسئولان اين باشگاه با ارسال نامه به سازمان ليگ چندين بار خواهان دريافت حق و حقوق بليط فروشي از محل درآمدهاي سازمان ليگ شده‌اند.

در این خصوص رسیدگی های لازم انجام نشدو حتی مسئولان پاسخ منفی دادند تا افشارزاده به ایران بازگشت و خود این موضوع را پیگیری کرده است.

قرار بود امروز بهرام افشارزاده امروز در جلسه با مهدي تاج به هر شكل ممكن مبلغي را دريافت كند زيرا استقلال حتی برای تهيه پول هتل محل اقامت قبل از بازی با سپاهان هم مشكل دارد.

این در حالی است که پیش از این تاج با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال به شكل تلويحی اعلام كرده نمی‌تواند در اين مقطع به استقلالی‌ها پولی پرداخت كند.

شایان ذکر است استقلالی‌ها در حال حاضر به قدری با مشکل مالی مواجه هستند که نمی توانند عذر فدراسیون و تاج را بپذیرند و در اینمورد به پولی که فدراسیون باید به باشگاه پرداخت کند نیاز شدید دارند.

شنیده می شود که باشگاه استقلال مدعی شده فدراسیون نمی تواند از این موضوع بگذرد زیرا این تیم برای خرید بلیط بازیها توسط هواداران خود در آمد زایی کرده و مسوولان می توانند از این مبلغ برای رفع مشکلات خود استفاده کنند.

**استقلال خواستار رسیدگی مدافع تیم/حنیف به اداره مالیات همدان بدهکار است!

مدافع تیم استقلال پس از سال‌ها دوری و جدایی از تیم پاس همدان باید بدهی خود را با اداره مالیات این شهر تسویه کند.

مسئولان تیم استقلال پس از شنیدن این خبر به بازیکن خود اطلاع دادند که هر چه سریعتر این مشکل قدیمی را حل و فصل کند زیرا این مشکل قدیمی در نهایت برای استقلال دردسر ساز می شود و حنیف در مقابل آن مسئول است.

گفتنی است بدهی مالیاتی باعث شد تا با شکایت اداره‌ی کل امور مالیاتی استان همدان "حنیف عمران زاده" مدافع استقلال تهران که سابقه بازی در پاس همدان را دارد به همراه پنج بازیکن دیگر ممنوع الخروج شوند.

حنیف عمران زاده" مدافع استقلال تهران، "پویا سیف پناهی" مدافع ذوب آهن اصفهان، "سامان صفا" دروازه بان نفت و گاز گچساران، "صابر میرقربانی" مهاجم استقلال اهواز، "محمد اسماعیل نظر" هافبک پارسه تهران و "مهدی آقامحمدی" بازیکن پیشین پاس و البدر بندر کنگ بدهکار مالیاتی هستند.

شایان ذکر است اداره کل امور مالیاتی استان همدان به این بازیکنان مهلت داده تا در اسرع وقت برای تسویه مالیاتی به همدان مراجعه کنند. بیشترین اصل بدهی مربوط به "سامان صفا" است که این بازیکن 604 میلیون و 950 هزار و 370 ریال به اداره کل مالیاتی استان همدان بابت قراردادش با تیم پاس در سال 89 بدهکار است و هم اکنون مشمول 567 میلیون و 11 هزار و 555 ریال جریمه شده است.

اداره کل امور مالیاتی استان همدان به این بازیکنان مهلت داده تا در اسرع وقت برای تسویه مالیاتی به همدان مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار