رئیس ستاد دهه فجر وزارت ورزش و جوانان خبر داد :

دیدار و تجلیل ریاست جمهور از جامعه ورزش روز جمعه دهم بهمن خواهد بود

مناف هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در وزارت ورزش گفت : امسال جشن های انقلاب با شکوه هر چه بیشتر توسط جامعه ورزش برگزار می شود

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، سید مناف هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در وزارت ورزش و جوانان گفت : امسال جشن‌های انقلاب با شکوه هر چه بیشتر توسط جامعه ورزش برگزار می‌شود.

وی ادامه داد : به همین منظور از مدت‌ها قبل جلسات منظمی را با حضور واحدهای مختلف و نمایندگان سایر معاونت برای برگزاری جشن های فجر انقلاب توسط وزارت ورزش و جوانان برگزار کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم بخشی از این حماسه بزرگ را با یاد معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ( ره ) گرامی بداریم.

هاشمی افزود : بعد از دیدار رهبر معظم انقلاب با جامعه بزرگ ورزش و افتخاری که نصیب ما گردید این هفته هم فرصت دیدار و تجلیل از قهرمانان بازیهای آسیایی و پاراآسیایی در حضور روحانی ریاست محترم جمهور برای خانواده بزرگ ورزش فراهم شده است.
 
معاون وزیر ورزش و جوانان با تشکر از تلا‌ش‌های فراوان گودرزی گفت : با همت و نگاه دقیق و مدیریتی وزیر امسال جوائز و پاداش قهرمانان ارزنده ایران بدون تاخیر چندساله که قبلا شاهد ان بودیم تقدیم انها خواهد شد.

هاشمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برنامه‌های دیگر فجر انقلاب اسلامی پرداخت و افزود : همزمان با تهران که برنامه ها در طول این دهه با مشارکت وزارت ورزش ، اداره کل ورزش و جوانان تهران و فدراسیون‌های ورزشی برگزار می‌شود استان‌های ما نیز فعال هستند و با برنامه ریزی اعلام شده به تمام هیات ها برنامه‌های مد نظر را اجرا می‌کنند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت : امسال روز 18 بهمن جامعه ورزش به همراه وزیر ورزش و جوانان با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با ارمان های امام راحل تجدید میثاق خواهند کرد.

غبار روبی از مزار شهدا ، دیدار با خانواده‌های شهدا ، بازدید و دیدار از آسایشگاه جانبازان ، افتتاح پروژه‌های بزگ عمرانی در کشور و در نهایت حضور پر شکوه و همراه با سایر اقشار مردم در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه های دیگر وزارت ورزش و جوانان در ایام فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

                
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار