همزمان با اهدای پاداش های بازی های پاراآسیایی صورت گرفت؛

قدردانی ملی پوشان مدال آور از وزارت ورزش جوانان و صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

ملی پوشان تیم دوومیدانی این روزها با مراجعه به فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین پاداش های بازی‌های پاراآسیایی را از نمایندگان صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیش کسوتان دریافت می کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،  ملی پوشان تیم دوومیدانی این روزها با مراجعه به فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین پاداش های بازی های پاراآسیایی را از نمایندگان  صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیش کسوتان دریافت می کنند.

این روند از مدتی پیش آغاز شده و ملی پوشان مدال آور تیم دو و میدانی در زمره آخرین گروههایی هستند که جوایز خود را دریافت می کنند.

پیمان نصیری، ملی پوش قهرمان تیم دو ومیدانی است که از بازی های پاراآسیایی اینچئون موفق به کسب یک نشان طلا و یک نشان برنز از ماده دو 1500 متر و 400 متر شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از پرداخت جوایز مدال آوران پیش از آغاز سال جدید گفت: از وزیر ورزش و جوانان و مسئولین صندوق حمایت از قهرمانان و پیش کسوتان به سبب همسان سازی پاداشها و نیز اهدای آن به مدال آوران پیش از آغاز سال جدید، تشکر می کنم.

نصیری خاطر نشان کرد: ملی پوشان زیادی هستند که هنوز پشتوانه مالی ندارند و پرداخت به موقع پاداش،کمک بسیار بزرگی به آنها کرده  و انگیزه هایشان را برای ادامه تمرینات چندین برابر می کند.

مرضیه صدقی نیز بانوی ملی پوش تیم دوو میدانی است که از بازی‌های پاراآسیایی اینچئون موفق به کسب 2 نشان برنز شد.

وی در خصوص دریافت جوایز این مسابقات گفت: طبق وعده هایی که داده شده بود، جوایز پیش از آغاز سال جدید به مدال آوران اهدا شد و با توجه به شرایط کنونی این مساله برای ما بسیار ازرشمند است که وزارت ورزش و جوانان و نیز صندوق حمایت از قهرمانان تمام تلاش خود را کردند تا جوایز به موقع به دست ورزشکاران برسد.

دارنده دو نشان برنز از بازی های پاراآسیایی اینچئون خطر نشان کرد: ضمن اینکه تعداد مدال آوران بازی های پاراآسیایی به نسبت بازی های آسیایی بیشتر است اما با این وجود کمال تشکر را از وزیر ورزش و جوانان دارم که ضمن عمل به وعده های خود، پاداش ورزشکاران جانباز و معلول را نیز همسان با ورزشکاران المپیکی در نظر گرفتند.

صدقی در پایان افزود: این مساله باعث دلگرمی بیشتر ورزشکاران شده و شاهد این هستم که دوستان دیگر در تیم ملی بعد از اهدای پاداش ها با انگیزه های چند برابر تمرین کرده و خود را برای مسابقات جهانی قطر که کسب سهمیه پارالمپیک را نیز در بر دارد، آماده می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار