نادران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نهادهای نظارتی اقدامات لازم در مورد شناسایی و پیشگیری از مفاسد اقتصادی را انجام دهند

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه نهادهای نظارتی باید در مورد شناسایی و پیشگیری از مفاسد اقتصادی اقدامات لازم را انجام دهند، گفت: مسئولانی که به شرکت پدیده شاندیز مجوز داده‌ و از انجام نظارت‌های لازم امتناع ورزیدند، باید به قانون پاسخگو باشند.

خالقی"الیاس نادران" عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ضرورت پیشگیری از مفاسد اقتصادی در کشور گفت: نهادهای نظارتی همچون سازمان بازرسی، وزارت اطلاعات و ناجا وظیفه دارند در مورد شناسایی و پیشگیری از مفاسد اقتصادی اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه دادگاه باید در مورد قرارگیری پدیده شاندیز در میان پرونده‌های بزرگ فساد اقتصادی نظر دهد، افزود: این شرکت از جهت ارتباط با مقامات سیاسی و جابه‌جایی غیرقانونی پول در شرکت‌های تابعه آن تخلف انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولانی که به شرکت پدیده شاندیز مجوز داده‌ و از انجام نظارت‌های لازم به منظور جلوگیری از ضرر به مردم قصور کرده‌اند، باید به قانون پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار