گرگان؛

راه اندازی سامانه پیام کوتاه برای دریافت رقم کنتور در گلستان

مدیرعامل گاز گلستان از راه اندازی سامانه پیام کوتاه جهت دریافت رقم کنتور مشترکین، آنرا گامی مهم در راستای خدمات رسانی به مشترکین عزیز گاز گلستان خواند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان؛ مهندس صفرعلی جمال لیوانی افزود: یکی از خدمات الکترونیکی گاز گلستان در راستای تحقق برنامه ده گانه دولت در زمینه طرح تكريم ارباب رجوع و همچنین تسهيل در ارائه خدمات مطلوب به مشتركين برنامه ریزی شده است.

وی عنوان کرد: با همت، همدلی و تلاش کارکنان واحدهای امور بهره برداری و فناوری اطلاعات این امر به نحو مطلوبی محقق شدو مشترکین گرامی می توانند رقم کنتور خود را در موارد عدم حضور از طریق پیام کوتاه اعلام نمایند.

وی افزود: مشترکین جهت اعلام شماره کنتور در صورت عدم حضور در زمان قرائت کافیست شماره اشتراک و رقم کنتور خود را به شماره پیام کوتاه 300071194 پیامک نمایند.

مدیرعامل گاز گلستان با بیان اینکه یکی از قابلیتهای مهم این سامانه پیشگیری ازدرج اشتباه شماره کنتور می باشد گفت: قابلیتهای این سامانه در حال افزایش می باشد که می توان به اعلام شماره کنتور در صورت عدم حضور مشترک در زمان قرائت از طریق پیامک؛ ارائه صورت حساب بصورت پیامک در صورت درخواست مشترک، امکان ارسال پیام و ارتباط با میزان مصرف(کم مصرف یا پر مصرف بودن)، امکان دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات مشترکین ، ارتباط دائم در 24 ساعت شبانه روز و پاسخگوئی مستمر به مشترکین می باشد.

محمد حسن بلخی گفت : مشترکین می توانند جهت دریافت صورتحساب خود بصورت پیامکی ، چنانچه پیش از این به سامانه پیامی ارسال ننموده باشد، با ارسال شماره اشتراک (تنها برای یک مرتبه) از آخرین وضعیت صورتحساب خود از طریق پیامک مطلع شوند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.