قزوین؛

861 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار قزوین گفت: ۸۶۱ پروژه عمرانی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد که ۷۲۰ پروژه آن در حوزه زیر بنایی، ۹۵ پروژه در حوزه اقتصادی و بیش از ۴۹ پروژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛روزبه ضمن بیان این مطلب افزود: بیش از 861 پروژه عمرانی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد که 720 پروژه آن در حوزه زیر بنایی، 95 پروژه در حوزه اقتصادی و بیش از 49 پروژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی و همچنین 500 هزار واحد مسکونی افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در این پروژه‌ها اولویت‌های استان قزوین مد نظر قرار داده شده است، بیان کرد: استان قزوین از ظرفیت و امکانات بسیار بالای در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی،گردشگری، کشاورزی برخوردار است که از این ظرفیت‌ها باید در مسیر برطرف کردن مشکلات و معضلات اساسی استان قزوین بهره‌گیری شود.

روزبه با اشاره به فرصت‌ها و تهدید‌هایی که در مورد ظرفیت‌های استان قزوین وجود دارد، افزود: در مسیر استفاده از ظرفیت‌ها باید با درایت و هوشیاری فرصت‌ها را شناسایی کرده و در این راستا تهدیداتی را که در این حوزه وجود دارد را به فرصت تبدیل کرد.

استاندار قزوین در ادامه گفت: مسئله آب، مدیریت پسماند، مشکلات زیست محیطی و تقویت جاذبه‌های گردشگری از جمله مهمترین نیازهای استان قزوین است که نیازمند توجه و تاکید ویژه مدیران و مسئولان ذیربط است و باید به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده، برنامه‌های راهبردی و عملیاتی در این زمینه تدوین کنیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.