کام قرچکی ها به دست سربازان کرجی تلخ شد/ رفقای فوتسالی امتیازات را نصف کردند

روز نخست هفته بیستم لیگ برتر فوتسال با برگزاری سه دیداردر شهرهای کرج، ساوه و ساری به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نخستین و شاید مهمترین دیدار روز نخست هفته بیستم به رقابت شمسایی و خوراکچی ، دو رفیق فوتسالی مربوط می شد که طی آن بازیکنان شهرداری ساوه با تکیه بر امتیاز خانگی توانستند در دقایق نخست بازی دوبار پیاپی دروازه تاسیسات دریایی نماینده تهران در لیگ را بگشایند.

این دیدار که در غیاب شمسایی به دلیل اخراج هفته گذشته پیگیری می شد بر خلاف پیش بینی ها رقم خورد و یاران شمسایی که به حضور سرمربی خود در زمین عادت کرده اند توانستند با تکیه بر توانایی فنی تیمی دو گل دریافتی را جبران کنند تا بازی در نیمه نخست با تساوی 2-2 به پایان برسد.

اما در نیمه دوم تلاش دو تیم برای گلزنی به نتیجه نرسید تا دیدار خوراکچی-شمسایی که با حواشی زیادی قبل از بازی همراه بود با تساوی 2-2 خاتمه یابد.
گلزنان: مجتبی مریدی زاده وطاها مرتضوی( شهرداری ساوه)، سعید عباسی وحمید احمدی (تاسیسات دریایی)
 
مقاومت البرز-شهید منصوری قرچک

اما در کرج فوتسال مقاومت که این روزها عملکردی دور از انتظار دارد و به واسطه آن هفته گذشته تیم صدر جدولی مس را از پیش رو برداشت بار دیگر شگفتی ساز شد و تیم پرقدرت منصوری را در نیمه نخست با به ثمر رساندن یک گل متوقف کرد اما این پایان کار منصوری نبود چرا که سربازان کرجی به روند رو به رشد خود در نیمه دوم خود ادامه دادند و سه گل دیگر به تیم مدعی منصوری تحمیل کردند تا در دقایقی از بازی حساب کار به نتیجه 4 بر صفر برسد.

اما در ادامه بازی تیم منصوری که در وضعیت پرفشاری بود برای سبک کردن بار سنگین این شکست و با تکیه بر تاکتیک پاورپلی توانست دو گل خورده را جبران کند تا بازی با نتیجه 4 بر 2 به پایان برسد.

گلزنان: نادر حنیفی -نعیم سنگ فروش-بهرام تکاملی ومیلاد قنبرزاده (مقاومت)، حمید نصیری (2)(منصوری)

در جریان این یدار مجید لطیفی با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد.

شهروند ساری-ماهان تندیس قم

شاگردان ابطحی در هفته بیستم نتوانستند از اهرم قدرتمند هوادارانشان در خانه استفاده کنند زیرا ماهان که در نیم فصل دوم به تیم پر حاشیه فوتسال تبدیل شد توانست جو سنگین سالن حیدریان را تاب بیاورد و نخستین گل بازی را به ثمر رساند. شاگردان ابطحی در ابتدا توانستند حساب کار را به تساوی یک بر یک رسانند اما بار دیگر تکنیک فردی تیم ماهان کار دست ساروی ها داد تا در نیمه نخست بازی با نتیجه دو بریک  به پایان برسد. در نیمه دوم نیز این قمی ها بودند که گل سوم را به میزبان بازی تحمیل کردند.

در بازی پایاپای دو تیم نیمه دوم با گل های بیشتری همراه بود تا شاگردان ابطحی به گل دوم خود و قمی ها به چهارمین گل بازی دست یابند. اما تلاش ساری میزبان این رقابت برای کسب حتی حداقل امتیاز این بازی نتیجه داد تا بار دیگر شهروند ساری در حضور هواداران پرشور خود بتواند دروازه ماهان تندیس را باز کند تا در دقایق پایانی رقابت امیدشان برای رسیدن به تساوی پررنگ شود.

نهایتا شاگردان ابطحی بار دیگر موفق به بازگرداندن نتیجه شدند تا از شکست خانگی آن هم در واپسین لجظات بازی فرار کنند و لطفی با گل نهایی و از روی نقطه پنالتی خود ناجی تیمش برای کسب یک امتیازحساس بازی بود.

گلزنان: علیرضا وفایی(۲)-مسلم اولاد قبا و ابولقاسم عروجی( ماهان ) ،سعید بلباسی-حمیدرضا ره انجام ومحمود لطفی(2) (ساری)

انتهای پیام
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار