منصوری: حسن‌زاده کمیته انضباطی و دار و دسته‌اش را به خدا واگذار می‌کنم/ هواداران را محروم کنند با گیتی‌پسند بازی نمی‌کنیم

مدیر عامل فوتسال منصوری گفت: هر شخصی از مقابل درب کمیته انضباطی رد می‌شود هم آقایان تیم منصوری را جریمه انضباطی می‌کنند.

منصوری: حسن‌زاده و دار و دسته‌اش را به خدا واگذار می‌کنم/ هواداران را محروم کنند با گیتی‌پسند بازی نمی‌کنیمکریم منصوری مدیر عامل و مالک باشگاه فوتسال شهید منصوری قرچک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کمیته انضباطی بار دیگر ماهیت خود را به تیم منصوری نشان داد و بدون اینکه توصیفی در مورد این بازی از ما بخواهد حکمی را صادر کرد که به موجب آن باید 7 میلیون جریمه شویم، یک بازی بدون هوادار برگزار کرده و تدارکات خود را چهار جلسه روی نیمکت نداشته باشیم. جالب این جاست که از 3500 تماشاگری که دربازی با حفاری حضور داشتند تنها یک نفر آنهم زمانی که مربیان تایم اوت گرفته بودند به واسطه رفتار زشت دروازه‌بان حریف به زمین می‌آیند اما آقایان 3500 تماشاگر من را از حضور در سالن منع کردند. البته صدور این حکم‌ها دیگر برایم جای تعجب ندارد زیرا کمیته انضباطی نه برای مردم، نه برای بازی و نه کسانیکه زحمت یک تیم را می‌کشد ارزش قائل نیستند. مگر غیر از این است در بازی ایران – استرالیا زمانی که یک هوادار به درون زمین پرید هواداران دیگر را محروم نکردند با این تصمیم می‌خواهید عدم آگاهی‌تان را به رخ بکشید یا قضاوتهای غیر آگاهانه‌تان را؟

وی افزود: پس از تبانی گیتی‌پسند و رای کمیته استیناف آن را بازگرداند اما هنوز به ما کاپی نرسیده، روند ظالمانه مسئولان این کمیته نسبت به تیم منصوری ادامه دارد، متاسفم برای فدراسیون فوتبال با چنین کمیته و اعضا نالایقی که دارد. من با چه امیدی تیم داری کنم زمانی که تنها برای یک بازی 7 میلیون جریمه می‌شوم باید آقایان حسن‌زاده و دار و دسته‌اش و به یاد بیاورند قیامتی وجود دارد و همین الان اعلام می‌کنم این افراد را به خدا واگذار کرده‌ام تا تقاص من قضاوتهای نابجایشان را بدهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در صورتی که حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هوادارانم مورد بررسی دوباره قرار نگیرد در بازی مقابل گیتی‌ پسند حاضر نمی‌شویم و سه امتیازی که زور از ما می‌خواهند را به آنها هدیه می‌کنم، زیرا ما در سه هفته آینده میزبانی خود با سه تیم بالایی جدول رقابت داریم اگر هواداران ما برای یک جلسه محروم شوند در حق دیگر تیم‌های صدرنشین ظلم خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، کمیته ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار