اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال شد

علیرضا اسدی سرپرست فدراسیون پزشکی و ورزشی به عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد مهدی نبی امروز صبح در بیانیه‌ای از دبیر کل فدراسیون فوتبال استعفا داد.

بر اساس گفته یک منبع آگاه علیرضا اسدی سرپرست فدراسیون پزشکی و ورزشی جایگزین نبی در پست دبیر کلی شد.

طبق گفته‌های یک منبع آگاه مراسم تودیع و معارفه دبیر کل فدراسیون فوتبال امروز ساعت 10 برگزار شد.

گفتنی است، علیرضا اسدی که چند وقت پیش جایگزین پورکاظمی در فدراسیون پزشکی و ورزشی شده بود این بار از سوی علی کفاشیان عهده دار دبیر کلی فدراسیون فوتبال شده است.

شایان ذکر است، پست دبیر کلی مستقیماً از سوی رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب می‌شود و نیازی به آرای اعضای مجمع فدراسیون فوتبال ندارد.

لازم به ذکر است، علیرضا اسدی بیگانه با فوتبال نیست. وی عضو اسبق تیم ملی فوتبال بزرگسالان هم بوده است. همچنین اسدی مدیر کل تربیت بدنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد و معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

**کفاشیان: از تجربیات محمد نبی استفاده می کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال ضمن قدردانی از زحمات محمد نبی گفت: بدون شک از تجربیان وی در فوتبال استفاده خواهیم کرد.

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال درباره نشست مشترک با محمدنبی و اسدی گفت: نشست مشترکی را برگزار و از زحمات محمد نبی به خاطر سال‌ها تلاش در عرصه فوتبال تشکر و قدردانی کردیم. تلاش‌هایی که محمد نبی انجام داده است ارج می‌نهیم و از تجربیات وی استفاده خواهيم.

وی افزود: در مورد فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که در فوتبال در حال انجام است نیز با اسدی صحبت کرده ایم و برای ایشان نیز آروزی موفقیت داریم. اسدی با  فوتبال بیگانه نیست و امیدواریم از تجربیات وی استفاده مطلوبی را ببریم.

**عابدینی: نبی به 2 علت از دبیر کلی کنار رفت/صد حیف نبی رفت و صد شکر اسدی آمد

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص کنار رفتن نبی از دبیر کلی گفت: نبی به 2 علت از سمت دبیر کلی کنار رفت.

نبی به 2 علت از دبیر کلی کنار رفت/صد حیف نبی رفت و صد شکر اسدی آمدامیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ افزود: نبی به دو دلیل از سمت دبیر کلی کنار رفت. اول ابراز خستگی و فشار کار می‌کرد، دوم نبی احساس می‌کرد که برخی مسئولان فوتبال دوست ندارند که وی به کارش ادامه دهد.

عابدینی در خصوص اینکه علیرضا اسدی حکم دبیر کلی فدراسیون فوتبال را دریافت کرد، تصریح کرد: اسدی یکی از گزینه‌های اصلی دبیر کلی بود و اگر حکمش را هم دریافت کرده به وی تبریک می‌گویم.

وی در ادامه عنوان کرد: اسدی تخصص لازم در فوتبال دارد و جایگزین مناسبی برای نبی به شمار می‌آید. به هر حال " صد حیف که نبی رفت و صد شکر اسدی آمد."

وی در پایان خاطر نشان کرد: دبیر کل فدراسیون فوتبال به طور مستقیم از سوی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب می‌شود. بر این اساس نیاز به آرای اعضای مجمع فدراسیون فوتبال نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار