پیام تسلیت جامعه ورزش به مناسبت درگذشت دکتر پورکاظمی

اهالی ورزش و فدراسیون های ورزشی در پیامی درگذشت رئیس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  ، وزارت ورزش و جوانان در پیامی درگذشت دکتر پورکاظمی رییس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی را تسلیت گفت . متن پیام وزارت ورزش و جوانان به شرح ذیل است:               
در کمال تأسف باخبر شدیم دکتر لطفعلی پورکاظمی رییس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی پس از ماه ها مبارزه با بیماری مهلک سرطان دار فانی را وداع گفت. 
وزارت ورزش و جوانان ضمن عرض تسلیت به جامعه ورزش و خانواده محترم ایشان، از خداوند متعال برای وی طلب مغفرت کرده و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارد.

پیام تسلیت شیخ احمد به درگذشت دکتر پورکاظمی
در متن نامه شیخ احمد فهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا به هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:

جناب آقای هاشمی
ریاست محترم کمیته ملی المپیک

با سلام؛
خبر درگذشت و فقدان دکتر لطفعلی پورکاظمی رئیس پیشین فدراسیون پزشکی ورزشی ایران که در طول دوران خدمت خود خدمات شایانی را به ورزش آن کشور و در عرصه بین المللی ارائه داد، اینجانب و مجموعه شورای المپیک آسیا را نیز به حزن و اندوه فرو برد.

اینجانب ضمن تسلیت به کمیته ملی المپیک، خانواده ایشان و جامعه بزرگ ورزش کشورتان برای ایشان طلب آمرزش دارم.

شیخ احمد الفهد الصباح
رئیس شورای المپیک آسیا

انتهای پیام/

پیام تسلیت جامعه ورزش به مناسبت درگذشت دکتر پورکاظمی

پیام تسلیت رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال
در پیام مهدی تاج آمده است: درگذشت دکتر لطفعلی پورکاظمی رئیس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی را به خانواده وی و جامعه ورزش کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را مسئلت داریم.

لازم به ذکر است: مراسم تشییع دکتر پورکاظمی روز سه شنبه در استان مازندران و در شهر رامسر برگزار خواهد شد.

پیام تسلیت فدراسیون تیراندازی با کمان
فدراسیون تیراندازی با کمان در پیامی درگذشت دکتر لطفعلی پورکاظمی، رییس اسبق فدراسیون پزشکی ورزشی را تسلیت گفت.
در بخشی از این پیام تسلیت آمده است:

با نهایت تالم و تاثر این ضایعه اسفناک را به خانواده آن مرحوم، جامعه ورزش کشور همچنین پزشکان عرصه های ورزشی تسلیت عرض نموده علو درجات را برای آن مرحوم، صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می نماییم.

پیام تسلیت جامعه ورزش به مناسبت درگذشت دکتر پورکاظمی

پیام تسلیت خانواده تنیس
فدراسیون تنیس درگذشت دکتر لطفعلی پورکاظمی را به خانواده وی و جامعه پزشکی تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماید .

پیام تسلیت فدراسیون اسکی  
فدراسیون اسکی درگذشت دکترپورکاظمی، رئیس پیشین فدراسیون پزشکی ورزشی را به خانواده ایشان و جامعه بزرگ ورزش تسلیت گفت.

پیام تسلیت فدراسیون انجمن های ورزشی
فدراسیون انجمن های ورزشی ضایعه درگذشت زنده یاد دکتر پورکاظمی را صمیمانه تسلیت می گوید و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومند است.


پیام تسلیت فدراسیون ورزش های ناشنوایان
در پیام فدراسیون ورزش های ناشنوایان آمده است:

« انا لله و انا الیه راجعون»

بدین وسیله ضایعه درگذشت دکتر لطفعلی پورکاظمی رئیس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی را به خانواده وی و جامعه ورزش کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت داریم.

تسلیت کارگروه پزشکی، جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی
دکتر لطفعلی پورکاظمی، رییس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی از پزشکان و کوهنوردان فعال و علاقمندان به مباحث پزشکی ورزشی و پزشکی کوهستان بود و تالیف چند کتاب را نیز برعهده داشته است. وی سابقه چندید بار صعود به قلل دماوند، کلیمانجارو، آرارات، آیلند پیک و . . .  را در کارنامه خود دارد ...

کارگروه پزشکی، جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی درگذشت دکتر پورکاظمی را تسلیت گفتند.

پيام تسليت فدراسيون كاراته
فدراسيون كاراته در پيامی درگذشت دكتر پوركاظمی رئيس سابق فدراسيون پزشكی ورزشی را تسليت گفت.

پیام تسلیت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو
محسن رضوانی رییس فدراسیون به نمایندگی از خانواده بزرگ شنا، شیرجه و واترپلوی ایران درگذشت دکتر لطفعلی پورکاظمی رییس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

خبردرگذشت دکتر پورکاظمی عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. بی‌تردید فقدان ایشان ضایعه‌ای دردناک برای جامعه پزشکی و ورزشی کشور به حساب می‌آید. با هم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح وی را قرین رحمت کرده و به خوبی از این میهمان جدید پذیرایی کند.


پیام تسلیت رئیس فدراسیون وزنه برداری
در پی درگذشت دکتر لفطعلی پورکاظمی علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری، در پیامی این ضایعه تاسف بار را به جامعه ورزش و خانواده بزرگ وزنه برداری کشور تسلیت گفت.

دکتر لطفعلی پورکاظمی را به عنوان مدیری دلسوز، متعهد، پرتلاش و با اخلاق می شناختیم که در طول دوران مسئولیت خود در ورزش از هیچ تلاشی برای کمک به ورزشکاران و ارتقا سطح علمی ورزش در زمینه پزشکی فروگذار نکرد. ایشان به عنوان رئیس کمیته پزرشکی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا، یکی از اعضای تاثیرگذار خانواده بزرگ وزنه برداری نیز به شمار می رفت. از جمله خدمات ارزشمند دکتر لفطعلی پورکاظمی می توان به برگزاری نخستین سمپوزیوم بین المللی مبارزه با دوپینگ به صورت تخصصی در رشته وزنه برداری باحضور 45 کشور آسیایی در جزیره کیش اشاره کرد. 

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده وزنه برداری ضمن تسلیت ضایعه درگذشت این عزیز به بازماندگان محترم ایشان و جامعه ورزش کشور از درگاه خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحوم و برای بازماندگانش صبری جمیل و اجری جزیل آرزومندم.

پیام تسلیت رییس فدراسیون ووشو
دکتر مهدی علی نژاد، رئيس فدراسيون ووشو در پيامی، درگذشت وی را به خانواده آن مرحوم، جامعه پزشکی و جامعه ورزشی کشور تسليت گفت. وی از درگاه الهی براي آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر را مسئلت کرد. 

پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس 
هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس در پیامی درگذشت دکتر لطفعلی پورکاظمی را به جامعه ورزش و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

دکتر لطفعلی پورکاظمی از چهره‌های فرهیخته و با دانش ورزش کشورمان بودند که در تصدی پست‌های مختلف در حوزه پزشکی، بویژه در فدراسیون پزشکی ورزشی منشأ خدمات بسیاری بود و بی‌تردید فقدان ایشان که از مدارج علمی شایان توجه برخوردار بودند، ضایعه‌ای برای پزشکی ورزشی به حساب می‌آید. از درگاه ایزد منان برای آن شادروان علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل خواستاریم.






برای مرور خاطرات و خصوصیات اخلاقی (سین جیم) دکتر لطفعلی پورکاظمی اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار