در صورت ادامه عدم همکاری وزارت ورزش؛

مسابقات بین المللی دوومیدانی لغو خواهد شد

بیست و دومین دوره مسابقات بین المللی دوومیدانی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به دلیل عدم حمایت مالی مسئولین مربوطه وزارت ورزش و جوانان به احتمال زیاد لغو خواهد شد.

تیمور غیاثی ، مدیر تیمهای ملی فدراسیون دوومیدانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  با بیان این مطلب افزود : تا کنون 10 کشور برای حضور در این دوره از رقابت های بین المللی دهه فجر اعلام آمادگی کرده اند ولی متاسفانه به دلیل عدم توجه و حمایت مسئولین وزارت ورزش در این خصوص احتمال لغو شدن آن زیاد است . 

وی ادامه داد : با کمال تاسف وزارت ورزش تا کنون 30 درصد از بودجه فدراسیون دوومیدانی را در سال 93 پرداخت کرده و این در حالی است که ما سال مهمی در کسب سهمیه المپیک و آماده کردن ملی پوشان برای بازیهای المپیک را در پیش رو داریم که با این وصف و عدم حمایت و همکاری وزارت آینده روشنی در انتظار ملی پوشان این رشته نخواهد بود .

غیاثی با اشاره به قدمت مسابقات بین المللی دهه فجر که بیست و یک دوره از آن به صورت متوالی تا کنون با حمایت همیشگی مسئولین ورزش  و در راستای گرامیداشت مهمترین انقلاب این مملکت برگزار گردیده افزود :در صورت ادامه بی توجهی مسئولین وزارت و عدم جذب حامیان مالی خصوصی برای برگزاری این دوره از مسابقات ، برای اولین بار در تاریخ دوومیدانی شاهد لغو این مسابقات خواهیم بود .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار