"درهای دنیا به روی بسکتبال بانوان ایران باز شده است"

آرتونیان: هیچ کس نمی تواند تیم آرارات را از پا درآورد

بازیکن تیم بسکتبال بانوان آرارات اعتقاد دارد هیچ کس توانایی از پا درآوردن این تیم را ندارد و تمام ترکیب برای عملی کردن قول خود به شایسته متشرعی تلاش می کنند.

آیرین آرتونیان ملی پوش تیم آرارات در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با اشاره به جبران باخت نیمه اول مقابل شهرداری بندرعباس توضیح داد: مشکل خاصی در تیم وجود نداشت و نتیجه نیمه اول بی دقتی خودمان بود وگرنه ما آماده بازی و قهرمانی هستیم. کسی نمی تواند تیم آرارات را از پا در آورد. 

وی ادامه داد: تمام شرایط با مربیگری زرین قبا برای تیم ما فراهم است. همه بازیکنان برای قهرمانی می جنگند تا به قولی که پیش از این به شایسته متشرعی مربی سابق تیم داده اند، عمل کنند و قهرمانی را در آرارات حفظ کنند.

آرتونیان با تشکر از سرپرست و بدنساز تیم به خاطر رساندن تیم تا این مرحله گفت: تیم گاز رقیب اصلی ما به شمار می رود اما در تیم ما هم یک بازیکن خارجی از مرحله پلی آف به تیم اضافه شده و بازیکنان خوبی مثل تینا، ناره اردشیان و ... را در تیم داریم که از نظر تکنیک و تاکتیک فوق العاده اند.

درهای دنیا به روی بسکتبال بانوان ایران باز شده است

بازیکن آرارات با اشاره به تعداد سال های بازی کنار هم گروه بازیکنان فعلی تیم گفت: ما 9 سال کنار یکدیگر بازی کرده ایم و طبق برنامه همین گروه برای سال های بعد هم حفظ می شوند. بازیکنان فعلی آرارات در مرداد سال آینده هم به مسابقات ارامنه اعزام می شوند. 

آرتونیان در مورد امکان اعزام تیم ملی بانوان ایران به مسابقات برون مرزی تاکید کرد: از اسفند اردوهای تیم ملی هم با اتمام لیگ آغاز می شود و تلاش برای یک اعزام برون مرزی ادامه دارد. این موضوع انگیزه زیادی به بازیکنان داده است. با آزاد شدن حضور ما در میادین بین المللی از امسال درهای دنیا به روی بسکتبال بانوان ایران باز شده است. ما در کنار تمام دوستان خود در تیم های گاز و بندرعباس به صورت یکدل برای نام ایران بازی می کنیم و فکر می کنم در صورت اعزام به مسابقات، نتیجه خوبی هم بگیریم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار