قهرمانی نفت آبادان در سوپر لیگ B بسکتبال بانوان

مسابقات سوپر لیگ B بسکتبال بانوان با قهرمانی تیم پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از فدراسیون بسکتبال، مسابقات سوپرلیگ B بسکتبال بانوان با قهرمانی تیم پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

در دو روز پایانی این فصل مسابقات مرحله نهایی رقابت تنگاتنگی برای قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی بین تیم های پالایش نفت آبادان،شهرداری سنندج و اتحاد موتور در جریان بود. تیم شهرداری سنندج  میزبان این مرحله، هر دو بازی پایانی خود را با برتری پشت سر گذاشت و مجموع امتیازات خود را به عدد 10 رساند. تیم های پالایش نفت آبادان و اتحاد موتور هم هر کدام  یک پیروزی به دست آوردند.

به این ترتیب تیم های پالایش نفت آبادان و شهرداری سنندج در 6 بازی که در این مرحله پشت سر گذاشتند هر کدام با کسب 4 پیروزی و 2 شکست 10 امتیازی شدند اما در نهایت تیم پالایش نفت آبدان  با توجه به اینکه در هر دو بازی رفت و برگشت موفق به شکست شهرداری سنندج شده بود، به عنوان قهرمان مسابقات معرفی شد.

 تیم شهرداری سنندج به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم اتحاد موتور نیز با 3 برد و 3 شکست و کسب 9 امتیاز روی سکوی سوم قرار گرفت.
 
رده بندی نهایی سوپرلیگ B بانوان به شرح زیر است:
 
1- پالایش نفت آبادان
 
2 - شهرداری سنندج
 
3 - اتحاد موتور
 
4- ثبت فردا
 
5- رستمی شیراز
 
6- حاجیونی بوشهر
 
7- استقلال ساری
 
8 - پویا البرز
 
با توجه به جایگاه نهایی تیم ها،پالایش نفت آباد و شهرداری سنندج جواز حضور در مسابقات فصل 94 سوپر لیگ A بانوان را به دست اوردند.
 
تیم های استقلال ساری و پویا البرز که در جایگاه هفتم و هشتم قرار گرفتند نیز به لیگ دسته یک سقوط کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بسکتبال ، بانوان ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.