فیاضی در تذکر شفاهی:

آقای رئیس جمهور! وقتی عصبانی هستید اظهار نظر نکنید/ کسی با کت و عینک ظریف کاری ندارد

نماینده مردم نور و محمودآباد گفت: آقای روحانی از شما تعجب می‌کنم، خواهش می‌کنم وقتی عصبانی هستید، اظهارنظر نکنید! کسی به کلاه، کت و عینک آقای ظریف ایرادی نمی‌گیرد، به مشی این عزیزان انتقاد داریم که امروز نتیجه را در عرصه اقتصاد شاهد هستیم؛ منتقدان عاقل و سالم هستند.

آقای رئیس جمهور! وقتی عصبانی هستید اظهار نظر نکنید/ کسی به کت و عینک ظریف کاری ندارد
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در جلسه علنی امروز یکشنبه( 12 بهمن ماه) در تذکر شفاهی ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه فجر، خطاب به رئیس‌‌جمهور گفت: منتقدان را به تمسخر گرفتن و آنها را غیر عاقل تلقی کردن، صفت یک رئیس جمهور اندیشمند و اعتدالگرا نیست.
 
وی افزود: آقای روحانی از شما تعجب می‌کنم، خواهش می‌کنم وقتی عصبانی هستید، اظهارنظر نکنید! کسی به کلاه، کت و عینک آقای ظریف ایرادی نمی‌گیرد، به مشی این عزیزان انتقاد داریم که امروز نتیجه را در عرصه اقتصاد شاهد هستیم؛ منتقدان عاقل و سالم هستند.
 
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: آقای ظریف خدمات شما قابل سپاسگزاری است و ما قدردانی می‌کنیم، اما نه آنقدری که شما شبانه‌روزی که آقای رئیس‌ جمهور فرمودند، کار کنید، حداقل ما اهالی نور می‌دانیم و شما را ماهی یکی دو بار در دهستان و جنگل لاویج می‌بینیم.
 
فیاضی ادامه داد: آقای رئیس‌ جمهور! بنگاه‌های اقتصادی یکی پس از دیگری تعطیل می‌شوند و  حفظ اشتغال در وضع موجود را تقاضا می‌کنیم.
 
نماینده نور خطاب وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: طرح بسته حمایتی را با واگذاری اشتباه گرفته‌اید. به داد مدارس دولتی برسید، آقای وزیر شما باید از شأن و شوکت معلمان دفاع کنید، چرا در هیأت دولت ساکتید؟
 
فیاضی همچنین خطاب به وزیر کشور تصریح کرد: امنیت و استقلال کشور مهم است، مرزها را شما باید حفظ کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار