محمدزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

از کی‌روش خواسته‌ایم علیه مربیان داخلی مصاحبه نکند/ پرونده درخشان و سعداوی در دیوان تحقیقات

رئیس کمیته اخلاق گفت: از سرمربی تیم ملی می‌خواهیم که دیگر به انجام مصاحبه بر علیه مربیان داخلی خاتمه دهد.

از کی‌روش خواسته‌ایم علیه مربیان داخلی مصاحبه نکند/ پرونده درخشان و سعداوی در دیوان تحقیقاتمحمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درمورد اینکه گفته می‌شود از امیر قلعه نویی و حمید درخشان خواسته تا دیگر علیه سرمربی تیم ملی مصاحبه نکند، عنوان کرد: سیاست کمیته اخلاق این طور نیست که به این مسائل ورود پیدا کنیم چرا که پیگیری این موضوعات درست نیست و بهتر است که این مسئله کش پیدا نکند و از این دو بزرگوار نیز خواستم که دیگر مصاحبه‌ای انجام ندهند تا این مسئله ختم به خیر شود.

وی بیان کرد: به نظر من درست نیست مصاحبه‌ها علیه هم صورت گیرد چرا که تنش ایجاد می‌کند و این موضوعات می‌تواند تأثیر خوبی در فوتبال ما نداشته باشد.

محمد زاده تصریح کرد: در خصوص اینگونه مصاحبه‌ها نیز با کی روش صحبت‌های لازم صورت گرفته و قرار بر این شد که وی دیگر بر علیه مربیان داخلی مصاحبه‌ای نداشته باشد.

وی درباره شکایت سعداوی و درخشان نیز بیان کرد: درحال حاضر پرونده در دیوان تحقیقات است و قرار بر این شد که رای نهایی را اعلام کنند و این موضوع طی روزهای آینده در صورت به قطعیت رسیدن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
آقای محمد زاده . کی روش فهمیده تر و با شعورتر از آنی است که نیاز به اینگونه درخواستها داشته باشد.وقتی با کمترین امکانات و بیشترین بازدهی به صورت مداوم مورد حمله عده ای بی سواد و تشنه قدرت قرار می گیرد در نهایت مجبور به نشان دادن عکس العمل می گردد. آقای محمد زاده شما بودید عکس العمل نشان نمی دادید
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۱:۳۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
پول بي صاحب اين ملت محتاج توي جيب كي روش وغيره نريزيد
مربيان خودمان عمل كردي بهتترازين ميتوانستن داشته باشندحالاكلي ضرركرديم هيچ نتيجه اي هم نگرفتيم پس كي جوابگوي اين همه فضاحت است