ژنرال سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با انتقاد از سیاست های نتانیاهو گفت: نخست وزیر با سخنرانی در کنگره نمی تواند بر ایران پیشی بگیرد، بلکه با این کار تنها روابطش را با رئیس جمهور آمریکا خدشه‌دار می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "آموس یادلین"، ژنرال سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، وابسته نظامی وزارت جنگ این رژیم در واشنگتن دی سی و رئیس فرماندهی اطلاعات نظامی این رژیم در انتقاد از عملکرد و سیاستهای نتانیاهو در قبال ایران تأکید کرد: نتانیاهو با این شیوه بر ایران غلبه نخواهد کرد.

یادلین در مجمع انتخاباتی حزب مطبوعش گفت: سیاستهای نتانیاهو و بِنِت (نفتالی بِنِت، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی و رهبر حزب راستگرای این رژیم) باعث شده است روابط ما با آمریکا به شدت تنزل پیدا کند. نتانیاهو قادر نخواهد بود با سخنرانی های ترحم برانگیز خود مقابل نمایندگان کنگره بر ایران فائق آید، بلکه به این منظور باید روابطی نزدیک و حاکی از اعتماد را با رئیس جمهور آمریکا برقرار کند.

وی همچنین مدعی شد: اگر بر مبنای نتایج قضاوت کنیم متوجه می شویم ایران امروز بیش از هر زمان دیگری به سلاح اتمی نزدیک شده است. ما برنامه هسته ای ایران را از طرق اطلاعاتی و با ترکیب شیوه های عملیاتی و دیپلماتیک متوقف خواهیم کرد. همکاری با آمریکا تا حصول چنان نتیجه ای یک امر حیاتی به حساب می‌آید.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار