شهردار رودهن؛

پلیس ساختمان شهرداری رودهن فعالیت های عمرانی را رصد می‌کند

پلیس ساختمان شهرداری رودهن فعالیت‌های عمرانی این منطقه و جلوگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز را انجام می‌دهد.

مهرداد حنیفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت فعالیت‌های عمرانی در این شهر گفت: شهر رودهن از لحاظ موقعیت جغرافیایی بستر مناسبی برای مهاجرت مردم و سکونت در این منطقه توریستی و گردشگری با منابع طبیعی زیباست.

شهردار رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد: با وجود مهاجرت ها در فصول مختلف در شهر رودهن آمار دقیقی را از میزان جمعیت در این منطقه نمی‌توان تخمین زد زیرا ساختار جمعیت در این شهر تغییر پذیر و شناور است.

حنیفی با تاکید بر اینکه شرق استان تهران محلی مناسب و امن در گذشته نه چندان دور جهت فعالیت های عمرانی غیر مجاز بود، تصریح کرد: شهرهای مانند رودهن نیز در این فهرست قرار داشتند و زمین خواران و افراد متخلف با ساخت و ساز های غیر مجاز و تصرف اراضی دولتی در این مناطق جولان می‌دادند که به شدت با آنها برخورد شد.

شهردار رودهن از فعالیت پلیس ساختمان شهرداری در رودهن خبرداد و اضافه کرد: پلیس ساختمان به دقت فعالیت‌های عمرانی را در این منطقه زیر نظر دارد و با ساخت و سازهای غیر مجاز و فعالیت‌های عمرانی خارج از مدار قانون طبق قوانین وضع شده برخورد خواهد کرد و متخلفین را به راجع قانونی معرفی می‌کند .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۷ تير ۱۳۹۵
با سلام و عرض تبریک عید فطر خدمت دوستان پلیس