ملاصالحی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

برگزاری مانور آمادگی مدیریت بحران در محله کارون جنوبی منطقه10

دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه10 گفت: مانور ‌آمادگی مدیریت بحران در سرای محله کارون جنوبی برگزار می‌شود.

محمد ابراهیم ملاصالحی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 10 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری مانور آمادگی مدیریت بحران در محله کارون جنوبی اظهار کرد: به منظور افزایش سطح آگاهی شهروندان و کاهش آسیب پذیری در برابر حوادث طبیعی این ستاد اقدام به برگزاری مانور تخلیه امن، اطفاء حریق و چادر زنی در محله کارون جنوبی می کند.

وی افزود: این مانور با حضور نیروهای  هلال احمر،  آتش نشانی، داوطلبین واکنش اضطراری محله و شهروندان محله کارون جنوبی برگزار می‌شود.
 
ملا صالحی تصریح کرد: در پایان این مانور نیز تعداد 100نسخه بروشور در بین شهروندان توزیع می‌گردد و 20نسخه پوستر‌آموزشی در محله نصب می‌شود و زمان برگزاری این مانور نیز روز سه شنبه 14بهمن ماه  است.
 
*برگزاری مانور دور میزی در سرای محله شبیری جی

دبیر و جانشین شهرداری در ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 10از برگزاری مانور دور میزی در سرای محله شبیری جی خبر داد.

محمد ابراهیم ملاصالحی دبیر و جانشین شهرداری در ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 10 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مانور دور میزی با حضور عوامل تخصصی و ستاد عمومی منطقه 10 در سالن کنفرانس سرای محله شبیری جی برگزار می‌شود اظهار کرد: در این جلسه سناریو مانور تبیین و پس از ‌آن هر یک از دستگاه‌های تخصصی بر اساس شرایط به تشریح فعالیت‌های قابل انجام خود  می‌پردازند و هماهنگی لازم برای اولویت بندی اقدامات نیز انجام می‌شود و معایب موجود نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
*برگزاری سمینار آموزشی اطفاء‌حریق ویژه کارکنان فروشگاه شهروند در منطقه10

دبیر و جانشین شهردار  در ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 10 از برگزاری سمینار اطفا‌ء حریق با هدف آشنایی کارکنان فروشگاه شهروند با عملکرد و نحوه استفاده از تجهیزات آتش نشانی در مواقع اضطراری  خبر داد.
 
محمد ابراهیم ملاصالحی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 10در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: در راستای فعالیت‌های ‌آموزشی با هدف ارتقای سطح آمادگی شهروندان در زمان وقوع  حوادث طبیعی و غیر طبیعی، این ستاد اقدام به برگزاری سمینار اطفاء حریق می‌کند.

وی در پایان گفت: در این سمینار ابتدا کارشناس آتش نشانی به بیان اطلاعات لازم در خصوص انواع کپسول‌های آتش نشانی و کاربرد آن‌ها برای انواع آتش سوزی‌ها می‌پردازد و پس از آن افراد حاضر در جلسه در ایستگاه 8آتش نشانی به صورت عملی چگونگی اطفاء حریق را فرا می‌‌گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار