باهنر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تغییر نگاه «جبهه پایداری» نسبت به «دیگر اصولگرایان»

دبیرکل جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری، گفت: یک سال قبل وقتی برخی از دوستان در "جبهه پایداری" را "اصولگرای تند" خطاب می‌کردیم، آن‌ها می‌گفتند که اصلا شما اصولگرا نیستید ولی امروز هیچ‌ کدامشان از این حرف‌ها نمی‌زنند.

"محمدرضا باهنر" دبیرکل جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با طبیعی دانستن برخی اظهارات حول جلسات همگرایی اصولگرایان، اظهار داشت: یکی می‌گوید که مذاکرات دارد به سمت تندروی می‌رود؛ دیگری می‌گوید دارد به سمت کندروی حرکت می‌کند؛ باید کمی دل‌های خود را صاف کنیم.

وی افزود: یک سال قبل وقتی برخی از دوستان در "جبهه پایداری" را "اصولگرای تند" خطاب می‌کردیم، آن‌ها می‌گفتند که اصلا شما اصولگرا نیستید ولی امروز هیچ‌ کدامشان از این حرف‌ها نمی‌زنند.

باهنر تأکید کرد: امروز دیگر پایداری‌ها از این حرف‌ها نمی‌زنند و محبت دارند و می‌گویند که ما شما را اصولگرا می‌دانیم؛ حتی با ما شوخی هم می‌کنند و می‌گویند که ما یک تار موی شما را به صد تار موی اصلاح‌طلبان معاوضه نخواهیم کرد.

دبیرکل جبهه پیروان در پاسخ به این سؤال که اصولگرایان دیگر همچون "ولایتی" و "قالیباف" چه زمانی در جلسات همگرایی اصولگرایان حضور پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: آن‌ها که هستند و دارند فعالیت‌شان را می‌کنند ولی در جلسات حضور ندارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.