این افراد ناگت را مداوم مصرف نکنند

مصرف مداوم ناگت به افراد مبتلا به چربی خون و کبد چرب به دلیل چربی آن توصیه نمی‌شود.

تیرنگ‌ نیستانی متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، گفت: سلامت ناگت از نظر ایمنی غذا و گوشت مرغی که برای آن تولید می‌شود مرغوبیت آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: سازمان جهانی بهداشت و به تبع آن وزارت بهداشت کشورمان به دنبال کاهش مصرف چربی، نمک و شکر هستند و مصرف مداوم ناگت با توجه به آنکه سرخ می‌شود چربی زیادی دارد همچنین به دلیل آنکه برای طعم ان نمک بالایی به این ماده غذایی اضافه می‌شود. از چربی و نمک فراوانی بر خوردار است به افراد توصیه نمی‌شود.

این متخصص تغذیه با اشاره به موارد ممنوعیت استفاده از ناگت برای افراد اظهار داشت: مصرف مداوم ناگت اضافه‌وزن را برای افراد به دنبال دارد مصرف این ماده غذایی به افراد مبتلا به چربی خون و کبد چرب به دلیل چربی آن توصیه نمی‌شود. همچنین افراد مبتلا به فشار‌خون یا بیماری‌های قبلی- عروقی این ماده غذایی را به طور مداوم مصرف نکنند.

نیستانی ادامه داد: علاقه زیاد افراد به استفاده از ناگت نباید بهانه‌ای برای استفاده مداوم از این ماده غذایی باشد و در هنگام تهیه ناگت باید به کیفیت آن توجه کرد این محصول را از کارخانه‌های شناخته شده و دارای مهر استاندارد تهیه نمایند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار