سرپرست فدراسیون جهانی بدنسازی به فارسی سخن گفت

پیرامون نشست خبری نخستین دوره مسابقات فیزیک کشور که امروز در فرهنگ سرای بهمن برگزار شد رافائل ساندوخا سرپرست فدراسیون جهانی بدنسازی میزبان خبرنگاران بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در ابتدا نشست رافائل ساندوخا با گفتن جمله سلام صبح به خیر به زبان فارسی سبب خنده و تشویق حاضرین شد و در ادامه با ابراز تبریک به مردم ایران به مناسبت ایام جشن ملی مهمترین هدف خود را از سفر به ایران بررسی امکانات موجود برای میزبانی رقابت های جهانی سال 2016 تهران و دیدار با دست اندر کاران ارشد ورزش کشورمان بیان کرد .

وی درباره ورزش بدنسازی ابراز داشت : فدراسیون جهانی بدنسازی خانواده ای است که تا کنون 191 عضو دارد و کشور کوزوو آخرین کشوری است که به این خانواده پیوسته و ورزش بدنسازی نیز یک سبک زندگی است زیرا ما تغذیه و ورزش را رمز درست زیستن انسان می دانیم و بر این باور هستیم که تمام ورزشکاران دنیا برای دست یابی به موفقیت به آن نیاز دارند.

رافائل ساندوخا ادامه داد : ما همچنین برای نسل جدید رشته فیتنس را به ارمغان داریم و بسیار خوشحالیم که این رویداد هم اینک در ایران اتفاق می افتد و مسابقات فیزیک مردان برگزار می‌شود .

سرپرست فدراسیون جهانی بدنسازی به فارسی سخن گفت

وی در پایان از مهمان نوازی مردم ایران ، دست اندر کاران ورزش بدنسازی و همچنین از خبرنگاران تشکر کرد و با خرسندی از عملکرد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران در سطح آسیا و جهان از همکاری بیشتر هر 2 طرف در برنامه های آینده خبر داد .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار