ترافیک سنگین نخستین دوره مسابقات فیزیک کشور

اولین دوره رقابت های فیزیک کشور روز در شرایطی برگزار شد که سالن 1400 نفری محل برپایی این دوره از مسابقات دیگر جای سوزن انداختن هم نداشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛این رقابت ها که باید بر اساس قوانین فدراسیون جهانی بدنسازی در 5 دسته قدی 172 ، 175 ، 178 ، 181 ، 181+ سانتی متر برگزار می شد به دلیل تعداد زیاد شرکت کنندگان که 357 نفر بود در 6 دسته قدی 172 ، 175 ، 176 ، 178 ، 181 ، 181+ سانتی متر و بر اساس آخرین قوانین فدراسیون جهانی بدنسازی برپا شد .

در جریان این مسابقات رافائل ساندوخا سرپرست فدراسیون جهانی بدنسازی و پاول فیلبورن رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی و جمعی از چهره های برجسته این رشته ورزشی از جمله علی تبریزی و بیت الله عباسپور حضور داشتند .

همچنین پیرامون برپایی این دوره از رقابت ها هدایایی به رسم یادبود از جانب ناصر پور علی فرد به نمایندگی از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران به رافائل ساندوخا و پاول فیلبورن اهدا شد و در مقابل هم رافائل ساندو خا به ناصر پور علی فرد ، علی تبریزی و امید جبلی لوح سپاس هدیه کرد .

دقایقی بعد از این تشریفات سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران در یک اقدام قابل توجه دسته گلی را که دست اندر کاران فدراسیون به گردن وی آویخته بودند به گردن مصطفی گرایلی که از پیشکسوتان این رشته ورزشی است آویزان کرد .

در پایان این دوره از مسابقات نیز امید جبلی سرپرست کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران و مسئول برگزاری نخستین دوره رقابت های فیزیک کشور در باره کیفیت این دوره از مسابقات بیان داشت : این رقابت ها با تمام فراز و نشیب هایی که داشت ما را به مهمترین هدف خودمان که همان آشنایی دوست داران این ورزش ، مربیان و داوران با این شاخه جدید رشته بدنسازی بود رهنمون ساخت .

نتایج نخستین دوره مسابقات فیزیک کشور :
در دسته قدی 172 سانتی متر به ترتیب سپهر حاجی قربانی ، حسین عبدی و زانیار قادر پور گردن آویز طلا ، نقره و برنز ، در دسته قدی 175 سانتی متر عرفان غلامی ، بهزاد صدایی و حسین سرلک به ترتیب گردن آویز طلا ، نقره و برنز ، در دسته قدی 176 سانتی متر به ترتیب نصیر طهرانیان ، علی زرافشان و داود جعفری گردن آویز طلا ، نقره و برنز ، در دسته قدی 178 سانتی متر محمد حسین کرامتی ، علی حیات الغیبی و سید حسین فرجود به ترتیب گردن آویز طلا ، نقره و برنز ، در دسته قدی 181 سانتی متر به ترتیب محمد خورشیدی ، محمد ضیایی و عماد نخشب گردن آویز طلا ، نقره و برنز را از آن خود کردند و در دسته قدی 181+ سانتی متر محمد کاشانکی ، حمید ضیائی و محمد رضا آذر بوس به ترتیب گردن آویز طلا ، نقره و برنز را از آن خود کردند .

ترافیک سنگین نخستین دوره مسابقات فیزیک کشور

ترافیک سنگین نخستین دوره مسابقات فیزیک کشور

ترافیک سنگین نخستین دوره مسابقات فیزیک کشور

ترافیک سنگین نخستین دوره مسابقات فیزیک کشور

ترافیک سنگین نخستین دوره مسابقات فیزیک کشور

ترافیک سنگین نخستین دوره مسابقات فیزیک کشور

انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقات ، فیزیک ، کشور ، نتایج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار