اعلام آمادگی پژوهشگران و نوآوران برای حضور در جشنواره ملی دانایی خلیج فارس

آذین گفت: تاکنون پژوهشگرانی از ۱۰ استان مختلف کشور طرح‌های نوآورانه خود را به دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس ارسال نموده‌اند.

رضا آذین دبیر پنجمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس همزمان با روز ملی خلیج فارس در اردیبهشت ماه سال آینده، مهلت ارسال طرح به دبیرخانه جشنواره را تا پایان بهمن ماه جاری ذکر نمود و گفت: این جشنواره فرصت مناسبی برای همه فعالان و پژوهشگران حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی است که ضمن ارائه آخرین تجربیات و نوآوری‌های خود از تسهیلات و حمایت‌های ارزنده‌ای نیز بهره‌مند شوند. 

وی با اشاره به دریافت طرح‌های نوآورانه پژوهشگران ۱۱ استان مختلف کشور در دبیرخانه جشنواره، افزود: تاکنون طرح‌هایی از استان‌های بوشهر، تهران، مازندران، فارس، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، خوزستان، قم، اصفهان، سیستان و بلوچستان و اراک به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و با توجه به اطلاع رسانی‌ها و تعاملات صورت گرفته با مراکز صنعتی، علمی و دانشگاهی، بنیادهای نخبگان سراسر کشور و شرکت‌های مختلف خصوصی و دولتی فعال در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی، انتظار داریم تا پایان مهلت ارسال طرح‌ها، از سایر استان‌های کشور نیز شرکت کنندگانی داشته باشیم. 

آذین تصریح کرد:، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، شرکت نفت و گاز شرق، شرکت برق استان خوزستان، دانشگاه فردوسی مشهد، شهرک علمی تحقیقاتی استان اصفهان، پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی، پارک علم و فناوری استان فارس، دانشگاه اراک، شرکت پتروشیمی جم، پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای، شرکت‌های خصوصی مستقل و... را از جمله سازمان‌هایی ذکر کرد که تاکنون طرح‌های نوآورانه خود را به دبیرخانه جشنواره از طریق پایگاه اطلاع رسانی آن به آدرس Festival. Pgstp. ir ارسال نموده‌اند. 

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در بیش از ۱۶ محور برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به سلامت، ایمنی و محیط زیست، کاتالیزور، انتقال و توزیع، فناوری غشا، ذخیره‌سازی، فناوری نانو، حفاری، فناوری زیستی، فرایند، فناوری اطلاعات و ارتباطات، انرژی، کنترل، اندازه‌گیری و ابزار دقیق، بهره‌برداری، پلیمر، اکتشاف و مخزن اشاره نمود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار