نوجوانان طلایی دیروز در قاب تصویر «یه عصر طلایی»

نوجوانان طلایی دیروز در ویژه برنامه دهه فجر «یه عصر طلایی» با بیان خاطرات انقلاب جلو دوربین می روند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما؛ مجتبی احمدی تهیه کننده ویژه برنامه دهه فجر "یه عصر طلایی" با بیان این مطلب گفت: در سه برنامه آخر این ویژه برنامه 19 ، 20، 21 بهمن ما با نوجوانان طلایی دیروز مانند سید جواد هاشمی ، سردار مرتضی طلایی و .... گفتگو کرده ایم  که این نوجوانان طلایی از خاطرات روزهای ابتدایی انقلاب و تاثیر نوجوانان در شکل گیری انقلاب صحبت های جذابی بیان کرده اند. 

احمدی ادامه داد:  همچنین در بخش "یه خاطره طلایی"  با محمدرضا صادق مشاور رئیس جمهور در خصوص اقدامات دولت برای نوجوانان، وظایف نوجوانان در قبال انقلاب و تمهیدات دولت برای نوجوانان گفتگو کرده ایم. 

تهیه کننده ویژه برنامه "یه عصر طلایی" با اشاره به بخش های این ویژه برنامه اضافه کرد: نمایش، موسیقی (پخش سرودهای انقلابی  را در فضاهای مرتبط با دهه شصت) تصویر، پلاتو های طنز، یه یادگاری طلایی (در این بخش برنامه های خاطرانگیز چاق و لاغر، خبرنامه، خبرچین، مجرهای تلویزیونی دهه شصت، برنامه های نمایشی و عروسکی دهه شصت در غالبی جدید و نمایش داده می شود) و... بخش های این ویژه برنامه است و این ویژه برنامه با ترسیم و زنده کردن حال و هوای روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای نوجوانان تهیه و تولید شده است که در دهه فجر ساعت 15:20 دقیقه روی آنتن می رود. 

برنامه "یه عصر طلایی" کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه پنج تا پیش از این 62 برنامه برای گروه سنی نوجوانان در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) بر روی آنتن رفته است و به زودی با شکل و ساختار جدید بعد از دهه فجر  پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار