ادعای هیئت وزیران عربستان سعودی علیه انصارالله یمن

هیئت وزیران عربستان سعودی در ادعایی بیانیه قانون اساسی که توسط انصارالله صادر گردیده است را کودتایی علیه مشروعیت در این کشور خواند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری النشره، هیئت وزیران عربستان سعودی در جلسه بعدازظهر امروز خود، با ابراز تأسف از وقایع یمن، مدعی شد که بیانیه قانون اساسی یمن که توسط انصارالله صادر گردیده، کودتایی علیه مشروعیت این کشور می‌باشد.

در ابتدای این جلسه که امروز بعد از ظهر در کاخ یمامه در شهر ریاض برگزار گردید، ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان از دبیرکل سازمان ملل بخاطر تسلیت و همدردی در مرگ ملک عبدالله بن عبدالعزیز تشکر و قدردانی نمود.

در جلسه هیئت وزرای عربستان، این هیئت با ابراز تأسف از آنچه در جمهوری یمن به وقوع پیوسته، مدعی شد که "بیانیه قانون اساسی" که توسط جنبش انصارالله صادر گردیده، بخاطر مخالفت با معاهدات بین المللی در رابطه با یمن و نیز در تعارض بودن با طرح شورای همکاری خلیج فارس، کودتا به شمار می رود.

هیئت وزیران عربستان همچنین جنایت هولناک داعش در حق خلبان اردنی و نیز کشتار دو گروگان ژاپنی را محکوم کرد و بر موضع ثابت عربستان در مبارزه با تفکر انحرافی و گروه های رادیکالی که سعی در فساد بر روی زمین و و تحریف ارزشهای اسلامی را دارند، تأکید کرد.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار