فرمانداری؛

استقرار ادارات جدید در عسلویه می‌شود

فرماندار عسلویه گفت: با تلاش‌‌های صورت گرفته به زودی ادارات جدید در عسلویه مستقر می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،، حسن اسماعیلی صبح امروز در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی در عسلویه با تبریک فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از زمانی شکل گرفت که رژیم شاهنشاهی با ظلم و ستم با مردم برخورد می‌کرد ولی در سایه رهبری امام خمینی (ره) ظلم و ستم از کشور رفته و خدمت جایگزین آن شد.

وی به خدمات‌رسانی دولت تدبیر و امید در مناطق مختلف اشاره کرد و افزود: دولت تدبیر و امید توانسته در طول خدمت خود خدمات بی شائبه‌ای به کشور انجام دهد که شخص مقام معظم رهبری بارها از عملکرد دولت به ویژه در حوزه سلامت تقدیر کرده است.

فرماندار شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: نگاه دولت تدبیر و امید به بخش سلامت نگاه ویژه‌ای است به طوریکه توانست 8 میلیون از مردم کشورمان را که فاقد دفتر چه درمانی بودند را صاحب دفترچه کند و در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت 5 درصد هزینه‌های درمانی و در شهر های بالای 20 هزار نفر نیز فقط 10 درصد هزینه‌های درمانی توسط مردم پرداخت می‌شود.

اسماعیلی بر لزوم استقرار ادارات جدید در عسلویه تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم مردم استقرار ادارات در شهرستان بوده که با پیگیری‌های به‌عمل آمده و تکمیل مجموعه ‌بیست واحدی شاهد استقرار ادارات در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود.

وی از افزایش ضریب امنیت در عسلویه خبر داد و افزود: در حوزه امنیت گام‌های بزرگی برداشته‌ایم به طوریکه شهرستان عسلویه امن‌ترین شهرستان در استان است که در سایه حمایت یکپارچه مردم از نظام  و تلاش شبانه‌روزی همکاران در شورای تامین است.

انتهای پیام/م

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.