سرپرست اداره تبیلغات اسلامی رباط کریم:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، کشور را در برابر فشارهای خارجی بیمه می‌کند

سرپرست اداره تبیلغات اسلامی رباط کریم گفت: حفظ ایران اسلامی که حاصل خون شهدای انقلاب است بسیار کار دشواری است و مسئولیتی خطیر بر دوش همه نهاده است.‎

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،حجت الاسلام علی تولائی، سرپرست تبلیغات اسلامی رباط کریم با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همین می تواند ضامن حفظ و حراست کشور از فتنه ها و یاوه گویی های مستکبران جهان باشد.

وی افزود: به طور قطع دشمنان در پی نابودی ایران هستند، باید ارزش ها و دستاوردهای انقلاب برای مردم بازگو شود تا راه نفوذ دشمن بسته شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی رباط کریم با بیان وظایف طلاب برای دفاع از دستاوردهای انقلاب، ابراز کرد: امید آن می رود مسئولین نظام رسالت خود را فراموش نکنند و در زمینه حفظ اثار، ارزش ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل جوان تلاش بیشتری کنند.

تولائی با مهم توصیف کردن نقش حوزویان در تاریخ، پیرجماران را  یک روحانی مؤثر در تاریخ دنیا خواند و گفت: حضرت امام خمینی(ره) در عصر اختناق تحول بسیار عظیمی ایجاد و در برابر فساد شاهنشاهی قد علم کرد.

این مسئول عنوان کرد: حفظ ایران اسلامی که حاصل خون شهدای انقلاب است بسیار کار دشواری است و مسئولیتی خطیر بر دوش همه نهاده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار