سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پیام‌ حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان/ ملت ایران زیر بار "کلاهبرداری هسته‌ای" غرب نمی‌رود

نماینده مردم محلات و دلیجان گفت: حضور معنادار مردم در راهپیمایی امروز نشان می‌دهد که مردم فضا و شرایط موجود را لحظه به لحظه رصد می‌کنند و زیربار حربه کلاهبرداری هسته‌ای نخواهند رفت.

پیام‌ حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان/ ملت ایران زیر بار
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سی و ششمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاوی چند پیام اصلی است.   
 
وی ادامه داد: اولین پیام استقامت و پایداری بر سر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مسیر شهداست و این حضور نشان می‌دهد که حربه فشار و تحریم نمی‌تواند ملت بزرگ ایران را به عقب براند.   
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات تصریح کرد: حضور معنادار مردم در راهپیمایی امروز نشان می‌دهد که مردم فضا و شرایط موجود را لحظه به لحظه رصد می‌کنند و زیربار حربه کلاهبرداری هسته‌ای نخواهند رفت.   
 
وی افزود: غرب به دنبال نوعی کلاهبرداری هسته‌ای در مسئله هسته‌ای ایران است، چرا که علی‌رغم توافق ژنو به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکرده است.   
 
سلیمی افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اثبات می‌کنند که ما فریب لبخند دروغین غرب را نخواهیم خورد و بر احقاق حقوق حقه خود پافشاری خواهیم کرد.   
 
نماینده مردم محلات و دلیجان تاکید کرد: ما در روند مذاکرات نرمش لازم را انجام دادیم، اما طرف مقابل هیچ کدام از تعهدات خود را عملیاتی نکرده است و اکنون نوبت آنهاست.

سلیمی در پایان خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن حمایت از اصل مذاکرات و تیم مذاکره کننده هسته‌ای، پشتیبانی خود را از این تیم اعلام کرده و به آن‌ها می‌گویند که "ما پشتیبان شما هستیم، با اقتدار این مسیر پرعزت را ادامه دهید."  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار