ساری؛

حماسه میلیونی مازنی‌ها از ‌60 نقطه/حضور دشمن‌شکن است

همگام با سراسر کشور، در سی‌ و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و طلیعه سی‌ و هفتمین بهار انقلاب، راهپیمایی بزرگ مردم مازندران در 60 نقطه این سرزمین ولایی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، مردم همیشه در صحنه این استان همگام و همز‌مان با سایر نقاط کشور، با طنین زیبای الله‌اکبر در 60 نقطه استان شامل 25 مرکز شهرستان و 35 شهر و بخش، باشکوه‌تر از سال‌های قبل در راهپیمایی 22 بهمن 93 شرکت کردند.

مردم همیشه در صحنه مازندران، زودتر از زمان معین در میعادگاه‌های 22 بهمن حاضر شدند و در حالی که زمان آغاز راهپیمایی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، 10 صبح اعلام شده بود اما مردم شهرها و بخش‌های مازندران حتی دو ساعت قبل از آغاز راهپیمایی در محل راهپیمایی حاضر بودند و صدای شعارهای الله‌اکبر، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، سر‌می‌دادند و بی‌صبرانه منتظر آغاز راهپیمایی بودند.

ساعتی قبل از مراسم راهپیمایی، اقشار مختلف مردم از هر سن و سالی با در دست داشتن پلاکارد، پرچم، عکس امام و رهبری و شهدا، به صورت گروهی، خانوادگی، چند نفره و یا تک‌نفره به میعادگاه‌های 22 بهمن رسیدند.

این حضور که باشکوه‌تر و پرشورتر از سال‌های قبل است، هم نشان از بصیرت‌افزایی، خط‌شناسی و زمان‌شناسی مردم دارد و هم نشان می‌دهد که فرهنگ انقلاب به‌واقع با مردم ایران عجین شده است و چه بخواهیم و نخواهیم، سینه به سینه به نسل‌های بعدی منتقل می‌شود.

مردم مازندران نشان دادند که با وجود همه مشکلات و سختی‌ها از تورم گرفته تا بیکاری جوانان‌شان، اما حساب انقلاب و ارزش‌های ملی و مذهبی را از همه چیز جدا کرده‌اند لذا با حضور خود، بار دیگر دلبستگی‌شان را به نظام و انقلاب اسلامی به اثبات رسانده و با امام امت، شهدا و رهبر فرزانه ایران، بیعتی دوباره بسته‌اند.

22 بهمن هر سال، عرصه‌ای است که هر حزب و گروهی با هر تفکر و خط‌مشیء در کنار هم قرار می‌گیرند و یک فریاد مشترک را علیه یک دشمن مشترک سر‌می‌دهند.

بیشتر سخنرانان مراسم 22 بهمن در مازندران از مسئولان و نمایندگان همین استان هستند اما سخنران مرکز استان، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: حماسه ، دشمن ، سالگرد ، انقلاب ، همگام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.